    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawny silnik kupiony przez Internet
    Date: Fri, 30 Jul 2004 17:14:14 +0200

    > gwarancji,
    >
    > A jakbym kupil np. komputer: wlaczam, dziala, wszysko ok, place, biore.
    > Potem sie np. okazuje, ze sie po godzinie resetuje. Czy moge domagac sie
    > zwrotu pieniedzy od sprzedajacego jesli on zapewnial mnie (ustnie, tudziez
    > np. na Allegro) ze wszystko jest z nim w porzadku?

    Jak by byl zapis co rozumie poprzez wporzadku to mozliwe.

    Juz pominmy ta pompe, ale
    > pewne usterki (o ktorych sprzedawca wiedzial) moga wyjsc dopiero po jakims
    > czasie.

    ale Pan nie kupuje w sklepie gdzie ma gwarancje, ani tez poprze poczte gdzie
    ma Pan
    prawo zwrocic towar tylko odbiera osobiscie a przed tym sprawdza.

    Czy na sprzedajacym nie ciazy zadna odpowiedzialnosc za sprzedany
    > towar jesli nabywca juz sie zdecyduje? Slyszalem, ze np. w komisie mamy
    > prawo domagac sie rocznej rekojmi...

    Pan nie kupil w komisie.

    > pozdrawiam,
    > Luk