    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesmiertelny temat: WKU :) Kiedy się do nich zgłosić?
    Date: Sun, 08 Jul 2007 20:51:54 +0200

    Osoba nazywajaca sie akohoro w liscie z dnia 2007-07-08 20:26 napisala
    nastepujace slowa:

    > "siedzę sobie na górce pod lasem i widzę,że drogą idzie logika minęła
    > chwila, a za nią idą naukowcy, później długo długo nic i widzę jadących
    > chłopów na wozach drabiniastych,później rządowi urzędnicy znowu nic
    > długa długa przerwa o i widzę prawników i policjantów,a po godzinie
    > patrzę i widzę wojskowych."

    :))) ciekawe gdzie studencji sie podziali :P

    >- Tak, więc radzę uważać może na ludzką twarz
    > możesz liczyć, ale na rozum to mam wątpliwości,co sądzę po obejrzeniu
    > jednego z programów w telewizji,kiedy to celowo powołano człowieka do
    > wojska by mu uniemożliwić studiowanie

    No to tez wlasnie - dlatego tak sie zastanawiam. Najchetniej wszystko
    zalatwilbym po ludzku, sam sie do nich udal i wytlumaczyl jak sprawy
    stoja, ze na pracy mi zalezy i ze mam super okazje, ktorej 99,9% osob
    konczacych studia miec nie bedzie i ja, jak sie teraz nie zalapie, to
    juz tez mial nie bede... I ze z tym kregoslupem tez jest niby okej, ale
    mimo to sie boje skonczyc jak warzywko za jakis czas :)) A tak nawiasem
    mowiac: jesli mnie powolaja czy moge ich "proprosic" o to by mimo
    wszystko zapisali gdzies co ze mna jest nie tak i na co jestem chory, po
    to by w przypadku jak mnie szlag trafi w woju to bym wiedzial na kogo
    zwalic wine i kogo targac po sadach? :)

    --
    michal