  • Data: 2007-07-09 17:41:18
    Temat: Re: Niesmiertelny temat: WKU :) Kiedy się do nich zgłosić?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.07.2007 Michał <m...@g...pl> napisał/a:
    > Reasumujac: wniosek zlozylem, najpierw nie chcieli mnie, a pozniej im
    > sie odwidzialo i mnie chcieli ale ja juz nie moglem.

    No to klapa.

    > Isc do szkoly policealnej majac tytul mgr?

    A ktoś Ci tam każe chodzić? Poza dwoma razami: zapisaniem się i odebraniem
    papierów po tym, jak Cię wyleją? :) Potem idziesz do kolejnej szkoły i
    znowu pół roku spokoju. ;-) Koszta: poniżej 100 zł/mc. Tylko trzeba uważnie
    przeczytać umowę, bo mają różne kruczki.

    > Ale jaki ja mam powod: ja tylko chce w spokoju odbyc caly 18 miesieczny
    > staz i zaliczyc wszystkie szkolenia, zadania itd itp. Mysle ze moze to
    > ich nie przekonac ;/

    Jeśli są to 'ważne sprawy osobiste', to możesz dostać (chociaż o wszystkim
    decyduje uznaniowo komendant WKU). Niemniej to tylko maksimum 12 miesięcy
    :)

    > Skoro firma daje mi mieszkanie sluzbowe to pewnie beda chcieli bym sie
    > tam zameldowal ;/

    Po pierwsze wątpię, bo z zameldowaniem same problemy od ich strony. :) Po
    drugie - nawet jeśli z jakichś niewiadomych powodów będą nalegać (w co
    wątpię), to możliwe, że rzeczowa rozmowa z kimś, kto tym kręci, pomoże.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/