  • Data: 2007-07-09 09:53:05
    Temat: Re: Niesmiertelny temat: WKU :) Kiedy się do nich zgłosić?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.07.2007 Michał <m...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > przeszkolenia wojskowego i wtedy informuja mnie ze to co mowili
    > wczesniej jest nie aktualne i ze teraz biora wszystkich, takze tych z
    > paragrafami. Jako ze mialem juz tez dosyc dobra prace na wakacje
    > zalatwiona odmowilem wziecia udzialu w szkoleniu no i caly proces zostal
    > uznany jako nieistniejacy.
    >
    > Do dzis sie zastanawiam czy jest mozliwe cofniecie decyzji zawartej
    > wczesniej (bo podobno jakies rozporzadzenie sie zmienilo) - w koncu
    > prawo nie dziala wstecz. No ale czlowiek glupi byl, podpisal co mu
    > podsunieto i teraz nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem.

    No cóż. W obecnym stanie prawnym (art 93 ustawy) wygląda to tak, że trzeba
    było złożyć wniosek. Jakby nie powołali na to przeszkolenie, to z głowy.

    > no nie ucze sie bo ide do pracy

    A w czym przeszkadza jedno drugiemu? Teraz są tysiące szkół policealnych,
    których jedynym celem istnienia jest dawanie papierków do WKU. Nawet nie
    jestem pewny, czy w niektórych jakiekolwiek zajęcia się odbywają.

    > mysle ze nie ma szans ;)

    Ja myślę, że są. Znam wiele osób, które dostały takie odroczenie.

    > nie mozliwe - ide do pracy i potrzebuje miec jakies polskie miejsce
    > zameldowania...

    Dlaczego tak uważasz? Myślisz, że ludzi bez zameldowania jeszcze w
    urzędzie, tuż po wymeldowaniu, humanitarnie odstrzeliwują, bo nie
    mają prawa do życia? :)
    --
    Samotnik