  • Data: 2007-07-08 18:27:18
    Temat: Re: Niesmiertelny temat: WKU :) Kiedy się do nich zgłosić?
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" napisał:

    > Armia cierpi ostatnio na brak "zdrowomyslacych" więc sięgają nawet
    > po starsze roczniki. Nie ma co liczyc na ludzką twarz.

    Hmm... ja tam się zgłosiłem. Odnotowali co trzeba i dali znać, że do roku
    czasu mogą mi przysłać bilecik. Jeśli do roku tego nie zrobią (pani od razu
    powiedziała, że tak zapewne będzie) to przenoszą mnie do rezerwy.
    Może uznali, że skoro przyszedłem dobrowolnie to nie należę do tych
    poszukiwanych "zdrowomyslacych" ;-)

    pozdrawiam
    Greg