    From: "P" <A...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niepełnosprawny ojciec
    Date: Thu, 11 Oct 2007 16:05:08 +0200

    Kobieto jak Ci tak źle na to wszytsko patrzeć to zabierz ojca do Siebie ...
    i sie okaze ze to Ty jestes ta niedobra.
    Wkurzają mnie takie kobiety.
    Ja mam podobną sytuacje.... i wiem jak to wygląda. Tylko tyle że się
    opiekuje Matką ktora ma 90 lat ... a brat przyjezdza od czasu do czasu do
    niej i on jest kochany i najlpeszy .
    Ty nawet niewiesz jak starzy ludzie mają humoru ... ze akurat to ze chudnie
    to nie jest wina brata tylko poprostu Ojcu sie coś ubzdurało że nie bedzie
    jadł....
    Naprawde kobieto niewiesz co piszesz ...

    Ot sie wkurzyłem .