  • Data: 2007-10-11 19:23:52
    Temat: Re: Niepełnosprawny ojciec
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:felihp$bj9$1@inews.gazeta.pl...

    > Działka rzeczywiście nie została odpisana ze współwłasności,

    to lepiej dla ciebie
    wtedy bedzie cala ziemia do podzialu

    > Zawsze jednak mi się wydawało, ze-nawet gdyby była sprawa spadkowa w sądzie,
    > to sąd przyznałby mu połowę w postaci działki...Może jednak się mylę.

    pol dzialki i pol domu, wiec o ile na ziemi nie bylabys stratna, o tyle na
    budynku tak

    jest jeszcze jedna sprawa, gdzie jego dom stoi, oczywiscie to piesn przyszlosci,
    ale ziemie trzeba bedzie wydzielic i jesli sie okaze ze jego dom stoi na
    granicy, albo ja przkracza to tym gorzej dla niego, bedzie ci to musial jakos
    zrekompensowac, a co za tym stoi, jesli tak to bedziesz miala argument
    przetargowy w sprawie domu po ojcu

    dlatego dobrze ci radze, jesli jest taka mozliwosc urabiaj ojca na przepisanie
    domu, a jak sie da to i ziemi, calej ziemi, czyli rowniez tej pod domem brta,
    wtedy to ty bedziesz bratu dyktowac warunki