  • Data: 2007-10-12 09:12:36
    Temat: Re: Niepełnosprawny ojciec
    Od: " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > ale ziemie trzeba bedzie wydzielic i jesli sie okaze ze jego dom stoi na
    > granicy, albo ja przkracza to tym gorzej dla niego, bedzie ci to musial
    jakos zrekompensowac, a co za tym stoi, jesli tak to bedziesz miala argument
    przetargowy w sprawie domu po ojcu dlatego dobrze ci radze, jesli jest taka
    mozliwosc urabiaj ojca na przepisanie domu, a jak sie da to i ziemi, calej
    ziemi, czyli rowniez tej pod domem brata, wtedy to ty bedziesz bratu
    dyktowac warunki

    Witam,

    dzięki za wsparcie :)

    Bom brata zazębia się z naszym domem - garażem.Inaczej nie przeszłaby w
    gminie opcja "bliżniaka", bo całość działki to tylko 800 m2. Don brata stoi
    przy linni podziałowej 400x400, ale wchodzi na naszą stronę tym właśnie
    garażem. Jak to budował, chciał odemnie rekomensaty, że on stawia na tej
    działce, ale to garaż na JEDEN samochód , nie zgodziłam się. Może dobrze :)
    Nasz dom ma powuerzchni 70 m2, dom brata - ponad 100, tak więc działka jest
    na full zabudowana. Dodam, ze bez mojej zgody - przy budowie tego garażu,
    jako "łącznika" zamurowano mi całe okno w pokoju dzieci i było jak w
    grobowcu...Za wlasne srodki najęłam fachowca i wykuł małe okienko pod
    sufitem...Zamurowanie miało miejsce w czasie, gdy wyjechałam do
    pracy...Planów nikt mnie, ani ojcu nie pokazał. Ojciec też ma ciemno w
    swojej części domu, bo wyrosął mu ściana piętrowego domu - 5 metrów od
    okna...

    Nie wiem, czy ojciec będzie chciał się synowi narazić, podpisując darowiznę
    na mnie, lub na dzieci /wolałabym - dla dzieci/, i nie wiem też, czy taki
    dokument, podpisany przez niepełnosprawnego człowieka /słabo widzi, a i
    podpis też raczej byłby kiepski/ mógłby być honorowany przez sąd...Zapewne
    brat by podważył taką darowiznę, bo jak wiesz - on rości sobie prawo do
    wszystkiego, bo-jak mówi :to jego ojcowizna"...

    Pozdr