  • 1. Data: 2003-06-17 16:24:19
    Temat: Nieodebranie zasilku bezrobotnego w terminie.
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Pewien znajomy prosil mnie o zapytanie.
    Czy nieodebranie pieniedzy (zasilku dla bezrobotnych) w banku w ustalonym
    przez urzad pracy terminie moze byc podstawa do utraty tegoz zasilku lub
    pieniedzy ?
    Czy jest mozliwe aby te pieniadze trafialy na ROR ?

    Pozdrawiam
    Tarnus

  • 2. Data: 2003-06-18 09:11:55
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > pieniedzy ?
    > Czy jest mozliwe aby te pieniadze trafialy na ROR ?

    nie straci zasilku, musi isc do urzedu i zglosic ze chce dostac ta kase,
    zazwyczaj jest to dopiero nastepny miesiac, ,
    ale coz za gapowe 3ba placic, choc kesz nie przepada
    co do wyplat na ROR, u nas w urzedzie nie ma z tym problemow, ale w roznie
    to bywa w innych urzedach

    Jean

  • 3. Data: 2003-06-18 16:20:03
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>