  • 1. Data: 2003-06-17 15:28:10
    Temat: Czy to podpada pod jakiś paragraf?
    Od: "zeen" <z...@m...com>

    Witam!
    Jest sobie w Polsce pewnien dystrybutor pewnego baaardzo znanego producenta
    sprzętu komputerowego. Jest jedyny. Ostatnio wprowadził nową linię produktu.
    Niestety nie oferuje go z polskim systemem operacyjnym. Twierdzi również że
    nie ma zamiaru oferować.
    Czy można jakoś prawnie zmusić rzeczonego dystrybutora/przedstawiciela do
    preinstalowania polskiego OS?
    Staram się przebrnąć przez dokumenty na stronach UOKiK u ale może ktoś wie.

  • 2. Data: 2003-06-17 15:50:38
    Temat: Re: Czy to podpada pod jakiś paragraf?
    Od: "zeen" <z...@m...com>

    może to:
    ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o ochronie konkurencji i konsumentów art.8
    pkt2. ust. 1

    ???

  • 3. Data: 2003-06-17 22:01:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie bardzo to ma sens. Jak gość nie ma polskiego systemu do
    tego, to co ma zrobić? po prostu mniej ludzi to kupi i tyle.

  • 4. Data: 2003-06-18 08:07:28
    Od: "zeen" <z...@m...com>

    > Moim zdaniem nie bardzo to ma sens. Jak gość nie ma polskiego systemu do
    > tego, to co ma zrobić? po prostu mniej ludzi to kupi i tyle.

    Po kilku latach obecności na polskim rynku? Nagle nie ma polskiej wersji
    Windows'ów? To na lenistwo raczej wygląda.

  • 5. Data: 2003-06-19 16:46:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Może polska wersja Window's z jakiś mi nie znanych powodów nie chce
    współpracować z tamtym urządzeniem i dla tego on tego nie sprzedaje w tej
    konfiguracji. Pewnie jakiś problem musi istnieć, że gość traci z tego powodu
    klientów.

  • 6. Data: 2003-06-20 07:42:51
    Od: "zeen" <z...@m...com>

> [...]
    > współpracować z tamtym urządzeniem i dla tego on tego nie sprzedaje w tej
    > konfiguracji. Pewnie jakiś problem musi istnieć, że gość traci z tego
    Nie sądzę. Nie tracą klientów bo są jedynym przedstawicielem w Polsce tej
    DUŻEJ firmy.

  • 7. Data: 2003-06-20 12:38:31
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    zeen wrote:
> [...]
    > preinstalowania polskiego OS?
    > Staram się przebrnąć przez dokumenty na stronach UOKiK u ale może ktoś wie.

    I nie musi oferowac z polskim systemem, ale musi dolaczyc polska
    instrukcje obslugi.

    wer