  • Data: 2013-09-10 11:04:22
    Temat: Re: Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-10 10:50, Maciek pisze:

    > tematem grupy jest prawo. Więc odpowiedź zgodna z tematem grupy, to chcesz
    > łamać prawo tak, aby nie ponieść konsekwencji.
    > Równie dobrze możesz zapytać o morderstwo. Problem ten sam, tylko skala
    > inna.
    > M.
    Nie nadawałbyś się na prawnika.
    "Prawo", to zbiór reguł. Umiejętność posługiwania się prawem, to
    zdolność uzyskania oczekiwanego efektu przy zachowaniu reguł, czyli
    "litery prawa".
    A więc pytanie "jak nie dać się wydymać nie naruszając prawa" jest
    bardzo popularnym problemem i nie widzę niczego złego w poszukiwaniu
    rozwiązania wszelkimi dostępnymi metodami. Większość prawników robi to
    na zlecenie i to wcale nie w zbożnych celach.

    A w konkretnym przypadku - jeśli motór nie wchodzi na wyższe obroty, to
    nie wchodzi i trudno. A grzebać w bebechach byle stójkowemu nie pozwolę,
    bo nie ma kwalifikacji i mógłby zepsuć. A jak się uprze, to trudno -
    jeśli zepsuje, to wystąpię o odszkodowanie.
    Tłumik też mógłby odkręcić, żeby dowieść, że po zmianie konstrukcji
    motór nie będzie mieścił się w jakichś-tam normach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.