  • Data: 2013-09-10 13:10:25
    Temat: Re: Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-10 12:50, Maciek pisze:

    > Nikt nie twierdził tutaj, że prawnicy to grupa zawodowa stosująca zasady
    > etyczne w pracy. Wielu za to uważa, że jest to grupa wyjątkowo niemoralna.
    > Niektórzy twierdzą, że bardziej niemoralni są już tylko politycy.
    > Natomiast wszyscy wiedzą, ze bardziej moralne są prostytutki. ;)

    Aleś-się wstrzelił w moje creda :)
    Od bardzo dawna, chwilami, przytaczam mój osobisty ranking kurestwa.
    Skalę wyznaczają dwa punkty:
    Punkt "zero" zajmują panie prostytutki. W końcu nazwa profesji do czegoś
    zobowiązuje. Kurwa jest kurwą, choć sędzia Tutka (czy inna rurka, czy
    jakoś-tak) stwierdził coś innego.
    Punkt "minus nieskończoność" od 20 lat zajmuje niepodzielnie pan Jerzy
    J...iernia, były minister (q.a) "sprawiedliwości" w rządzie Oleksego.
    Wyżej są właśnie prawnicy jako profesja, PSL jako organizacja, potem
    inne profesje, których z nazw już nie będę wymieniał itd.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.