  • Data: 2013-09-10 12:50:49
    Temat: Re: Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku sqlwiel napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > A więc pytanie "jak nie dać się wydymać nie naruszając prawa" jest
    > bardzo popularnym problemem i nie widzę niczego złego w poszukiwaniu
    > rozwiązania wszelkimi dostępnymi metodami.
    Nie. Ty chcesz świadomie łamać prawo. Jesteś obywatelem łamiącym prawo,
    uciążliwym dla innych. Jesteś uciążliwy dla mnie, gdy idę po ulicy, swoimi
    120dB zagrażasz mojemu zdrowiu. Gdy jestem mieszkańcem domu przy ulicy, po
    której jedziesz także jesteś uciążliwy, odgłos twojego tłumika, przeszkadza
    mi w relaksie, przeszkadza mi w oglądaniu telewizji lub słuchaniu muzyki,
    bo jesteś słyszalny pomimo zamkniętych szczelnych okien. Gdy jadę
    samochodem, twój głośny tłumik również mi przeszkadza.
    Po to jest prawo, by broniło większość przed takimi egoistycznymi typami,
    którzy uważają, ze wszystko im wolno.
    Równie dobrze mógłbyś pytać jak uniknąć odpowiedzialności za jazdę
    samochodem bez ważnego przeglądu. Bo ty nie chcesz mieć przeglądów i
    uważasz, że to zmarnowana kasa. Sam bowiem lepiej potrafisz ocenić
    sprawność twojego auta. Możesz też dopytywać się jak uniknąć
    odpowiedzialności za jazdę po pijanemu, bo cię nie obchodzi durne
    ograniczenie 0,2 promila. Ty wiesz lepiej kiedy jesteś zdolny prowadzić.
    To są dokładnie takie same sprawy jak twoje pytanie na grupie. Obrzydliwe i
    niemoralne. Skala nieco inna, ale sens identyczny.

    > Większość prawników robi to
    > na zlecenie i to wcale nie w zbożnych celach.
    Nikt nie twierdził tutaj, że prawnicy to grupa zawodowa stosująca zasady
    etyczne w pracy. Wielu za to uważa, że jest to grupa wyjątkowo niemoralna.
    Niektórzy twierdzą, że bardziej niemoralni są już tylko politycy.
    Natomiast wszyscy wiedzą, ze bardziej moralne są prostytutki. ;)

    M.