  • 161. Data: 2014-09-11 01:07:52
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?ar?wki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-08 11:12, Robert Tomasik pisze:

    > Kilka lat temu nagle w wielu samochodach powstał ten problem. Jak
    > kupowałem nowy, to mi do głowy nie przyszło sprawdzenie tego. No
    > przecież normalnie wymieniałem zawsze żarówki. W C5 musisz albo
    > akumulator rozłączyć, albo zbiornik płynu do spryskiwacza. Na drodze to
    > trochę upierdliwe.

    Upierdliwe, ale trzeba pamiętać że to też zawsze jest coś za coś.

    Raczej celowo tego nie robią (zwłaszcza jeśli piszesz że potem zmieniają
    za darmo), a upakowanie wszystkiego pod maską to nie jest prosta rzecz.

    Tu cofnąć akumulator, tu skrzynkę z bezpiecznikami i tak cofając w tył
    po kolei wszystko okaże się że zostało mniej miejsca na nogi w kabinie,
    ale za to żarówki wymienia się łatwo.

    No i pytanie co woli klient, bo może jednak miejsce na nogi.

  • 162. Data: 2014-09-11 08:48:46
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?samochodzie a polskie prawo
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    A.L. pisze:

    > Uzrednik trzyma mnie za morde na kazdym kroku, a wiekszoac juz nei
    > czuje ze jest trzymana za morde, tylko mysli ze jest glaskana.
    >
    > NIE WIEM jak sie wymienai zarowke, nikt mnie tego nie uczyl, wiec
    > jakim ZASRANYM PRAWEM wymaga sie ode mnie abym wiedzial? Niech
    > najpierw uzrednicy uchwala ze kazdy musi pzrejsc kurs i egzamin i miec
    > w samochodzie odpowiednie nazredzia

    jak nie wiesz to zadzwoń po lawetę. Chyba, że też nie wiesz jak.......

  • 163. Data: 2014-09-11 13:44:58
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    In pl.soc.prawo Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale ten daje podobno ponad 15, nawet 15,7 V.

    To bardzo źle, napraw go zanim będziesz miał większy problem niż
    żarówki...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 164. Data: 2014-09-11 18:37:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gof" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > To bardzo źle, napraw go zanim będziesz miał większy problem niż
    > żarówki...

    Serwis twierdzi, ze tak ma być. Jeżdżę tym samochodem 7 lat.

  • 165. Data: 2014-09-11 19:40:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Thursday, September 11, 2014, 6:37:17 PM, you wrote:

    > Serwis twierdzi, ze tak ma być.

    Się myli.

    > Jeżdżę tym samochodem 7 lat.

    Na którym akumulatorze już?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 166. Data: 2014-09-11 20:24:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:265891826.20140911194033@pik-net.pl.invalid...

    > Się myli.

    > Na którym akumulatorze już?

    Na drugim.

  • 167. Data: 2014-09-11 20:48:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Thursday, September 11, 2014, 8:24:24 PM, you wrote:

    > Na drugim.

    Cóż... Pierwszy akumulator w moim samochodzie wytrzymał 9 lat. Drugi
    (Centra+) od początku był felerny i po 2 latach skończył żywot.
    Trzeci, najtańszy w sklepie, ma już 5 lat i nie wykazuje objawów
    zmęczenia.

    Zmierz jednak sam to napięcie ładowania i zmień serwis.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 168. Data: 2014-09-12 10:32:16
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?ar??????????????????????????????????
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > U?ytkownik "A.L." <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie pal?.
    ktore to C5? W tym starym z 2006tego wystarczy wyjąc aku.... :-)

  • 169. Data: 2014-09-12 10:35:50
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > U?ytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie,to jest wada podobno we wszystkich C5 serii II. Taka jest opinia
    > serwisu.

    > Serwis twierdzi, ?e trzeba z tym ?y?. Ju? 7 lat nim je?d??.

    napraw poza serwisem. Nie trzeba z tym zyć. Franek z byle warsztatu
    elektrycznego weźmie za to 50 zł, jak przyjedziesz w garniturze to ew.
    100zł. Wiem bo robiłem.... :-)

  • 170. Data: 2014-09-12 19:29:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    napraw poza serwisem. Nie trzeba z tym zyć. Franek z byle warsztatu
    elektrycznego weźmie za to 50 zł, jak przyjedziesz w garniturze to ew.
    100zł. Wiem bo robiłem.... :-)

    A potem samochód jeszcze będzie jeździł?