  • 131. Data: 2014-09-09 14:27:14
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Axel" <n...@s...mu>

    > W moich samochodach komputer zgłasza, że żarówka nie świeci. No i?

    Wiesz kiedy zmienić.

  • 132. Data: 2014-09-09 15:26:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 08 Sep 2014 08:21:23 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >A co to za kraj Polwska? I ty się czepiasz literówek, gdzie co
    >trzecie słowo piszesz z błędem?

    Ja myslalem ze to jakis termin techniczny

    A.L.

  • 133. Data: 2014-09-09 16:24:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Dlatego Ci piszę o takiej co padnie po 200km a nie o takiej co nie wiadomo
    > kiedy padnie.

    Ale czy ja Ci każe wymieniać żarówkę na taką co padnie po 200km??? Skoro już
    koniecznie chcesz zamiast konkretów teoretyzować to i sobie wymyśliłeś że ty
    wiesz że ona padnie szybciej to nie zmieniaj. Proste. Ale nie głoś tego jako
    prawdy objawionej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 134. Data: 2014-09-09 16:58:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > że ty wiesz że ona padnie szybciej to nie zmieniaj. Proste. Ale nie głoś

    Ktoś w ogóle chce te żarówki zmieniać ???

  • 135. Data: 2014-09-09 18:24:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2014 o 14:18 Axel <n...@s...mu> pisze:

    > Jak kupisz bezfirmową w supermarkecie to może być absolutnie prawdziwe.

    Jak miałem kiedyś samochody bez ksenonów :-) - to najdłużej jeździłem na
    H7 z tesco po 6.99 sztuka.
    Wytrzymywały z pół roku - jakieś 20-25kkm.
    Najkrócej żyły zawsze takie po 70-90 PLN za komplet (+50 czy 90% więcej
    światła...)

    TG

  • 136. Data: 2014-09-09 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Wiesz kiedy zmienić.

    Zamiast jezdzic do mechanika, wypada sprawdzac oswietlenie.
    Mozna to robić podczas jazdy bo odbija sie w innych samochodach.
    Mając CB mozna tez skorzystać zp odpowiedzi innych radyjkowców.

  • 137. Data: 2014-09-09 20:04:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zamiast jezdzic do mechanika, wypada sprawdzac oswietlenie.
    > Mozna to robić podczas jazdy bo odbija sie w innych samochodach.
    > Mając CB mozna tez skorzystać zp odpowiedzi innych radyjkowców.

    Najlepiej co kilka kilometrów zamiast "Jak ścieżka do .." pytać "Jak moja
    lampka" :-)

  • 138. Data: 2014-09-09 20:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Najlepiej co kilka kilometrów zamiast "Jak ścieżka do .." pytać "Jak
    > moja lampka" :-)

    Mysle, ze taka czestotliwosc to przesada.
    Zwłaszcza, ze jak masz przepalone swiatło i właczone radio, to czesto
    dowiesz sie o tym bez pytania.

  • 139. Data: 2014-09-09 21:50:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mysle, ze taka czestotliwosc to przesada.
    > Zwłaszcza, ze jak masz przepalone swiatło i właczone radio, to czesto
    > dowiesz sie o tym bez pytania.

    Jak możesz pytać o ścieżkę to i o lampkę :-)

  • 140. Data: 2014-09-09 22:05:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 09 Sep 2014 18:24:08 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Najkrócej żyły zawsze takie po 70-90 PLN za komplet (+50 czy 90% więcej
    >światła...)

    Te "+50 czy 90%" jest tu wyjaśnieniem tego fenomenu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280