  • 11. Data: 2002-12-29 13:14:40
    Temat: Odp: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aumoq9$kqi$...@n...tpi.pl...

    > a moze ty podasz w takim razie jasna odpowiedz jaka jest podstawa prawna
    > takiego ich zachowania?

    cyt. rozporządzenie sam w części sobie odpowiedziałeś :-) uzupełniłabym to
    jedynie w § 1rozdz. 1 dot.przepisów ogólnych...

    Sandra

  • 12. Data: 2002-12-29 13:32:25
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > cyt. rozporządzenie sam w części sobie odpowiedziałeś :-) uzupełniłabym to
    > jedynie w § 1rozdz. 1 dot.przepisów ogólnych...

    Sandro tylko, ze ja nie bardzo widze zastosowannie tego rozporzadzenia do
    przedtsaiwonej sytuacji. uwazam, ze byloby to zbyt mocno naciagane.

    pozdr
    ssj5

  • 13. Data: 2002-12-29 14:20:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]

    > Sandro tylko, ze ja nie bardzo widze zastosowannie tego rozporzadzenia do
    > przedtsaiwonej sytuacji. uwazam, ze byloby to zbyt mocno naciagane.

    nie widze naciągania w § 1 i § 17 te przepisy zezwalają na dokonanie
    czynności jakie miały miejsce opisywanego przypadku...ponadto mogło dojść
    również do zatrzymania osób gdy widoczne byłoby np. podobieństwo do osób
    poszukiwanych a tym samym dokonano by przesłuchania np.na komisariacie ...do
    podstawowych zadań policji należy m.in.¨

    ochrona życia i zdrowia obywateli,
    ochrona bezpieczeństa i porządku publicznego,zapewnienie spokoju w miejscach
    publicznych

    Sandra

  • 14. Data: 2002-12-29 14:33:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]

    > Sandro tylko, ze ja nie bardzo widze zastosowannie tego rozporzadzenia do
    > przedtsaiwonej sytuacji. uwazam, ze byloby to zbyt mocno naciagane.

    a nadto należałoby zwrócić uwagę na prawa należące osobie legitymowanej czy
    zatrzymanej ...myśle,że osoba poruszająca problem nie zna swoich praw jakie
    jej przysługują w takich sytuacjach ...

    Sandra

  • 15. Data: 2002-12-29 14:34:30
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    czy
    > zatrzymanej ...myśle,że osoba poruszająca problem nie zna swoich praw

    wiele osob nie zna sowich praw. ciekawa filozofie reprezentujesz sandro.
    znaczy, jesli ktos nie zna swoich praw, to mozna go robic w balona?

    ssj5

  • 16. Data: 2002-12-29 14:37:07
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    ...do
    > podstawowych zadań policji należy m.in.¨

    przy takiej onterpretacji tego rozporzadzenia, to cale miasto mozesz
    wylegitymowac.
    ssj5

  • 17. Data: 2002-12-29 14:39:02
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Sun, 29 Dec 2002 13:12:08 +0100,"ssj5" <s...@p...onet.pl>,
    napisał/a:

    > a moze ty podasz w takim razie jasna odpowiedz jaka jest podstawa prawna
    > takiego ich zachowania?

    Moim skromnym zdaniem żadna...Panowie policjanci wracali pewnie
    sznureczkiem z jakiejś libacji.Chcieli po prostu zastraszyć Was.
    Przy postoju taksówek i pod sklepami niedaleko mojego domu żule piją piwo
    razem z taksówkarzami(W-wa, ul.Limanowskiego/Sobieskiego)i policja udaje,że
    tego nie widzi.Niedobrze mi się robi jak muszę tamtędy przechodzić.

    --
    Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku!
    Kaja

  • 18. Data: 2002-12-29 14:41:55
    Od: "piort" <p...@p...pl>

    Z jednej strony dobrze że sprawdzają czy osoby nie niosą łupu z włamania lub
    rabunku, z drugiej źle że nie zachowują się jak na stróżów prawa przystało.
    Wołanie "hej" do osoby, którą chcemy zatrzymać nie mieści w żadnym
    regulaminie. Powinni wysiąść obaj, jeden ubezpieczać, a drugi podejść,
    przedstawić się i widząc parę starszych ludzi grzecznie wyjaśnić, że
    okoliczności zmuszają go do sprawdzenia zawartości ich torby, a po wszystkim
    przeprosić. Idę o zakład, że gdyby czterech podpitych osiłków dźwigało wory,
    to ten patrol dzielnej policji by ich nie niepokoił.
    Uprawnienia policji są ściśle określone, ale "w razie uzasadnionego
    podejrzenia" żadne nie obowiązują i musieli by się nadziać na prokuratora,
    sędziego lub posła, żeby okazało się, że nadużyli swoich uprawnień.

  • 19. Data: 2002-12-29 14:47:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aun156$rv0$...@n...tpi.pl...
    > wiele osob nie zna sowich praw. ciekawa filozofie reprezentujesz sandro.
    > znaczy, jesli ktos nie zna swoich praw, to mozna go robic w balona?

    nie , nie chodziło mi o robienie kogoś w balona miałam tylko na myśli sprawę
    ,która jest oczywistą a w ktorej się doszukuje złamania prawa...

    Sandra

  • 20. Data: 2002-12-29 14:52:21
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > nie , nie chodziło mi o robienie kogoś w balona miałam tylko na myśli
    sprawę
    > ,która jest oczywistą a w ktorej się doszukuje złamania prawa...

    to wedlug ciebie jest oczywista. wedlug pani wandy nie. ja rowniez mam
    obieckcje do zachowania policjantow. pozostanmy przy swoich zdaniach. nie
    mam zamiaru cie przekonywac.
    milego dnia.
    ssj5