  • 21. Data: 2002-12-29 14:57:26
    Temat: Odp: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aun1a5$t6v$...@n...tpi.pl...

    > przy takiej onterpretacji tego rozporzadzenia, to cale miasto mozesz
    > wylegitymowac.

    a jak myślisz? ,że policja wychodzi na patrol tylko celem spacerowania po
    ulicach? pewne tereny są mniej ,więcej zagrożone, dokonano w tych miejscach
    czynów niedozwolonych o których jako zwykły śmiertelnik nie musisz nawet
    wiedzieć np. godzine wcześniej mogło dojść do rozboju w tym miejscu czy inny
    występek ...tak ,że nim zadałabym pytanie czy policja ma takie uprawnienia
    czy nie poznałabym obowiązki i prawa jakie ma policja a jakie prawa ja mam
    jako obywatel.

    Osobiście nie widze w tym nic niezgodnego z prawem w opisanej sytuacji..
    należy przeanalizowac wątek ...okoliczności ,czas w jakim dokonano czynności
    , straty jakie poniosłam w wyniku wynikłych nieprawidłowości jeżeli takowe
    były itp.

    Sandra

  • 22. Data: 2002-12-29 14:59:59
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik piort <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aun1jg$2a3$...@n...tpi.pl...
    > Z jednej strony dobrze że sprawdzają czy osoby nie niosą łupu z włamania
    lub
    > rabunku, z drugiej źle że nie zachowują się jak na stróżów prawa
    przystało.
    > Wołanie "hej" do osoby, którą chcemy zatrzymać nie mieści w żadnym
    > regulaminie.

    tak :-) nad tym się zastanawiałam i z takim zachowaniem nie zgodziłabym się
    wystosowując nawet pismo do przełożonych by osobiście za zachowanie mnie
    przeproszono...

    Sandra

  • 23. Data: 2002-12-29 15:07:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aun2dj$3e3$...@a...dialog.net.pl...

    osobiście "hej" przeżyłam na swojej skórze w godzinach popołudniowych
    również w dwójke patrolowali na mojej ulicy ,początkowo udawałam ,że to
    "hej" na pewno nie jest skierowane pod moim adresem ale po sporej chwili
    gotowało sie we mnie i się odwróciłam i spytałam czy to do
    mnie...odpowiedziano ,że tak , i wtedy nim coś powiedzieli to usłyszeli co
    ja mam do powiedzenia ,wytłumaczyli się oczywiście i przeprosili za swoje
    zachowanie...mogłam to pociągnąć dalej i oprzec o przełożonych ...dałam
    jednak spokój...

    Sandra

  • 24. Data: 2002-12-29 15:07:45
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    czynności
    > , straty jakie poniosłam w wyniku wynikłych nieprawidłowości jeżeli takowe

    sandro nie naciagaj faktow dla prezentowanej przez siebie intrpretacji
    sytuacji.jesli bylby rozboj, to byloby wiecej policji.a pani Wanda nie musi
    znac swoich praw, obowiazkiem policjantow jest zacowywanie zgopdnie z prawem
    i przede wszystkim grzecznie. zwracanie sie "hej" do kogokolwiek jest
    poonizej krytyki.juz powiedzialem, nie mam zamiaru cie przekonywac. sam
    jestem glina - i uwazam, ze taka sytuacja - jak ja opisala Pani Wanda jest
    mocno naciagana - bowiem, w mysl takiej interpretacji, ktora ty
    przedstawiasz, to moglbym podejsc do kazdego mieszkanca jakiegos miasta i go
    legitymowac? zaiste takich praw policja nie ma jeszcze i na szczescie.

    pozdrawiam
    ssj5

  • 25. Data: 2002-12-29 15:12:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aun26m$73k$...@n...tpi.pl...
    > to wedlug ciebie jest oczywista. wedlug pani wandy nie. ja rowniez mam
    > obieckcje do zachowania policjantow. pozostanmy przy swoich zdaniach. nie
    > mam zamiaru cie przekonywac.
    > milego dnia.

    i tu błąd :-) szybko się zniechęcacie w walce o swoje prawa może to główny
    problem przegranych ?

    Sandra

  • 26. Data: 2002-12-29 15:16:23
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aun33i$e5a$...@n...tpi.pl...
    > jestem glina

    a to miło mi ,że mamy na grupie stróża prawa :-)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 27. Data: 2002-12-29 15:21:43
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > i tu błąd :-) szybko się zniechęcacie w walce o swoje prawa może to główny
    > problem przegranych ?

    Sandro, ja nie potrzebuje dowartosciowania, gdy nie mam racji.

    ssj5

  • 28. Data: 2002-12-29 15:31:33
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > a to miło mi ,że mamy na grupie stróża prawa :-)

    nie jestem rodzynkiem Sandro.
    pozdr
    ssj5

  • 29. Data: 2002-12-29 15:34:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aun3to$khv$...@n...tpi.pl...
    > Sandro, ja nie potrzebuje dowartosciowania, gdy nie mam racji.

    więc jako policjant co radzisz pani? co powinna zrobić?

    Sandra

  • 30. Data: 2002-12-29 15:42:34
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > więc jako policjant co radzisz pani? co powinna zrobić?

    ja juz swoje uwagi wyrazilem. ty sie z nimi nie zgodzilas, uwazalas, ze jest
    policjanci postapili zgodnie z procedura.
    ssj5