    Subject: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <pb48u5$it8$1@node1.news.atman.pl> <pb492o$2ft$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49o0$3d8$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad5b364$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4d3v$6eg$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad5ca48$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4ifk$rrf$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad5d5a1$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4kv3$dv9$1@node2.news.atman.pl> <pb4l8q$umg$1@node1.news.atman.pl>
    <pb4lu6$end$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@m...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <pb6p27$cia$2@node2.news.atman.pl>
    <5ad746e8$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb7h0j$3uo$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad7608c$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb7o1k$sjj$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad76ac0$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb9goo$i5n$1@node1.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 19 Apr 2018 10:21:41 +0200

    W dniu 2018-04-19 o 09:33, Liwiusz pisze:

    > Zaprzeczasz sam sobie, patafianie.

    Nie patafianie. Po prostu znam na wyrywki idiotyczną argumentację
    wszelkiej maści pokemonów rasistowskich, próbujących nieudolnie mieszać
    pojęcia, licząc na to, że ktoś się nie zorientuje w próbie manipulacji.
    Nie jesteś ani pierwszym, ani zbyt oryginalnym rasistą. Takie przypadki
    jak twój, opisane są i na wszelkie sposoby przeanalizowane w
    podręcznikach. Nie tylko od historii.

    Niektórym z was inteligencji jeszcze wystarcza na to, żeby nie łamać
    jawnie Art.256 KK, ale jesteście zbyt głupi, żeby podjąć merytoryczną
    dyskusję.

    Jeszcze raz, łopatologiczne: z różnicy genów między białymi i czarnymi,
    między kobietami, a mężczyznami nijak nie wynika, że jedni są bardziej
    wartościowi, a inni nie.
    I nie ma w tym żadnej sprzeczności, choćbyś się zapluł i tupał nogami.
    Równie dobrze mógłbyś napisać, że jeden rasista jest bardziej
    wartościowy od innego rasisty, bo posiadają różną pulę genów. To idiotyczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr