  • Data: 2018-05-10 18:00:00
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > To jest słuszna koncepcja. Osoba z licencjatem miałby, przykładowo,
    > 1.5 głosu, magister 2, a po habilitacji z 5. Od razu wszystkie
    > uczelnie z Nowego Tomyśla zostaną oblężone przez żądnych wiedzy.

    Ryzykowna teza.
    Ludziom teraz nie chce sie isc na wybory a beda robic magistra albo wrecz
    doktora zeby pomnozyc ilosc własnych głosów???
    Gdyby tak było to byłby to prawdziwy przełom - tak prostym sposobem
    zbudowac u ludzi pozadanie wiedzy?

    Ale nie mam złudzen - 0 pomnozone przez jakąkolwiek liczbe nadal = 0...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,