eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <d...@q...googlegroups.com>
    <519a5e68$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <519a5e68$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja
    właśnie się skończyła.
    Date: Mon, 20 May 2013 20:40:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 14
    Message-ID: <519a6e5a$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.110.151
    X-Trace: 1369075290 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 178.43.110.151:54323
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1835
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:721716
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:519a5e68$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin o nicku Alicja napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
    >
    >> zakupiony online z wybranych
    >> przeze mnie cześci oraz złożony przez sklep
    > No i to wyjaśnia wszystko. Twoja gwarancja była gwarancją na elementy,
    > nie
    > na komputer w całości.

    Najpierw bym sie zapoznał z tą umową, bo nie wykluczone, że to tylko
    sprzedający tak sobie wymyślił. Ale jeśli udzielił gwarancji tylko na
    podzespoły, to nie ma sensu do niego wysyłać po okresie gwarancyjnym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1