  • 151. Data: 2005-08-29 10:50:08
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    WaSyL napisał(a):

    > "Raf256" <s...@r...com.invalid> wrote in message

    > A co ma do tego linux ? Na windows >= 2000 masz encrypting file system,
    > wystarczy tego uzyc.

    A jest opublikowany kod zrodlowy tego EFS?
    Bo jak nie, to calkiem mozliwe ze Policja ma taki programik
    EFSdecrypt.exe ktory od razu odszyfrowuje wszystko sie sie da.

    Mniej wiecej to ma do tego Linux, a w zasadzie nie Linux a sama idea
    udostepniania zrodel.

  • 152. Data: 2005-08-29 11:42:35
    Temat: Re: OT: EFS, bylo Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "mariposa doux" <m...@g...pl> wrote in message

    > Tyle to doczytalem. EFS jest fajny, ale nie do konca, wlasnie przez
    > to...

    nie mozesz miec ciastka i zjesc ciastka ;-) jak stracisz dostep do
    certyfiktu to nie odszyfrujesz danych ;-)

  • 153. Data: 2005-08-29 11:43:13
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > A jest opublikowany kod zrodlowy tego EFS?
    > Bo jak nie, to calkiem mozliwe ze Policja ma taki programik EFSdecrypt.exe
    > ktory od razu odszyfrowuje wszystko sie sie da.

    Ty chyba nie miales nigdy do czynienia z kryptografia ?

  • 154. Data: 2005-08-29 12:00:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    WaSyL napisał(a):
    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Ty chyba nie miales nigdy do czynienia z kryptografia ?

    Oj mialem mialem.
    Skoro tez miales to zapewne wiesz co to "blackbox" i wiesz dlaczego
    nigdy nie mozesz miec pewnosci jak dziala i czy ktos sobie nie zostawil
    odpowiednich furtek.

    Dotyczy sie to zarowno samego zastosowanego algorytmu i jego implementacji.

  • 155. Data: 2005-08-29 12:34:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    WaSyL wrote:

    > nie mozesz miec ciastka i zjesc ciastka ;-) jak stracisz dostep do
    > certyfiktu to nie odszyfrujesz danych ;-)

    No wlasnie, dlatego nie jest on fajny. Bo trza pilnowac certyfikatu. Ja
    tam po staremu wole miec hasla w glowie, niz certyfikaty na dyskach...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 156. Data: 2005-09-02 18:25:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Aug 2005 13:43:13 +0200,
    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> screamed:

    > Ty chyba nie miales nigdy do czynienia z kryptografia ?

    Można szyfrować kluczem z małą ilością bitów -- odpowiednie służby będą
    miały dzięki temu mniej pracy...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 20:28:42 user up 10722 days, 8:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    #define QUESTION ((bb) || !(bb)) -- Shakespeare.

  • 157. Data: 2005-09-04 22:33:38
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Dnia Thu, 25 Aug 2005 18:35:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    ~~~

    > Ty lepiej wyciagnij palec z tylka i idz na kurs logiki.
    > I nie mierz innych swoja miarka.

    > Oswiece cie Andrzeju. Tego sprzetu mozna uzywac bez stosowania przemocy, a
    > nawet ku zadowoleniu drugiej strony.

    Ty dla kaprysu po kotach jeździsz.

    MZ