  • 11. Data: 2021-02-04 18:35:05
    Temat: Re: Narkotyki na służbie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 18:19, J.F. pisze:

    > Zeby sie oddalic, i gdzies tam co chwila mowi "wydalem polecenie",
    > zreszta nie on jeden.

    No to chyba nie;)

    > Wiec ciekaw jestem podstawy na to wydawanie polecen ... Robert ?

    Pewnie sie okaże, że kazać nie mogą tylko proszą. A filozofowie podobnie
    jak prawnicy źle kończą.

    W sumie racja - dyskusja z ludzmi na fecie to słaby pomysł:(

    "Zadzwońcię po milicję!"

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-02-04 18:50:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.02.2021 o 18:22, J.F. pisze:

    >Oczywiście, że nie;) Tych kulsonów też nikt nie zatrzymał. Pytanie
    >czy to normalne, że cały radiowóz jeździ na pacyfikację na fecie?

    No wiesz, kiedys cale wojska uzywaly, aby nie spac, a szczegolnie
    piloci.

    To moze w obliczu absencji chorobowych, i wzmozonego zapotrzebowania
    na "bezpieczenstwo" i przemeczonych policjantow podtrzymuja :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-02-04 18:56:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 18:50, J.F. pisze:

    > No wiesz, kiedys cale wojska uzywaly, aby nie spac, a szczegolnie piloci.

    Wiem. Dlatego pytam czy to normalne, że kulsony całymi plutonami
    odwiedzają magazyn dowodów przed akcją. Trochę by to wyjaśniało, że
    potem im się wydaje, że "baby ich biją";)

    > To moze w obliczu absencji chorobowych, i wzmozonego zapotrzebowania na
    > "bezpieczenstwo" i przemeczonych policjantow podtrzymuja :-)

    Byłoby nawet śmieszne, gdyby nie to, że mamy tu nagranie z co najmniej
    dwoma nafetowanymi kulsonami. Reszta radiowozu pewnie też, a nawet jak
    nie to przecież wiedzą z kim są na akcji:( Doszliśmy już, że to grupa
    przestępcza (nawet chyba zgadzamy się z tym ze zorganizowana), teraz
    okazuje się, że na służbę pod wpływem substancji psychoaktywnych ich
    wysyłają... To u ciebie - akcja z pacyfikacji jakiegoś otwartego klubu?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-02-05 09:50:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >zorganizowana), teraz okazuje się, że na służbę pod wpływem
    >substancji psychoaktywnych ich wysyłają... To u ciebie - akcja z

    Zrobilem wizje lokalna :-)

    Trudno mi dopasowac gdzie oni dokladnie stali, to jest to miejsce
    https://goo.gl/maps/zxUtjJsd9Pg5n9zw7

    O ile chodnik blisko jest przez te latarnie dobrze oswietlony ...
    dobrze, jak na nocne oswietlenie, to tam w glebi jest dosc ciemno.
    A cienie na twarzy .. moze powstaja od tych latarni.
    Dobry aparat :-) Albo bylo jakies dodatkowe swiatlo.

    Wczoraj byly tam dwie grupki policjantow po 5 osob.
    O co im chodzi? Cos pilnowali ?
    Sobie stali, w oczy sie nie patrzylem :-)

    W zaulku jest wlasnie pare klubow, jakby zamknietych.
    Na wprost jest teraz namiot piwny, wczoraj ktos sie tam krecil, ale
    jakiejs hucznej imprezy nie zauwazylem.

    A - to chyba taka akcja
    https://gazetawroclawska.pl/policja-blokowala-wejsci
    e-do-klubow-w-pasazu-niepolda/ar/c1-15417803

    Miejsce o tyle dobre, ze wystarczy zablokowac dwa przejscia, i kluby
    sobie moga byc otwarte :-)

    Tylko ... jakim prawem blokowac przejscia na chodniku?
    Tak jak na uliczce Prezesa :-)

    Wczoraj to moglo faktycznie byc blokowanie wejscia do konkretnego
    klubu.

    A moze to to
    https://gazetawroclawska.pl/policjanci-dusili-mezczy
    zne-do-utraty-przytomnosci-we-wroclawiu-jest-oswiadc
    zenie/ar/c1-15417021
    https://www.youtube.com/watch?v=C8szXcvhu2M

    Kamera mogla byc profesjonalna
    https://tvn24.pl/katowice/koronawirus-w-polsce-otwor
    zyli-klub-policja-przerwala-impreze-w-rybniku-doszlo
    -do-zamieszek-5004724

    Wroclaw w nizszej czesci.

    J.

  • 15. Data: 2021-02-05 09:55:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-02-2021 o 09:50, J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Kamera mogla byc profesjonalna
    > https://tvn24.pl/katowice/koronawirus-w-polsce-otwor
    zyli-klub-policja-przerwala-impreze-w-rybniku-doszlo

    Wczoraj znowu policja łamała prawo we Wrocławiu. Ten policjant też był,
    ale bardziej wyluzowany i efektu "oczu" juz nie miał. Nawet z tego
    trochę żartował. Poszukasz streamów to zobaczysz. Z tego co wiem, to
    redaktor z redakcji Czujny pl chyba najwięcej z nim gadał i go filmował.
    Więc na fb na livie powinno być trochę filmików. Nawet sobie w pewnym
    momencie żartował, że oglądający pytaja jakie środki mogły to być.

    --
    http://zrzeda.pl