  • 1. Data: 2021-02-03 21:11:20
    Temat: Narkotyki na służbie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=IEQmPNb0B6c&feature=
    emb_logo

    "Kulsonie - czemu masz takie wielkie oczy - żeby lepiej widzieć jak
    łamiesz prawo"

    No nieźle - kulsony same z siebie nafetowane idą na akcję, czy to
    zorganizowana akcja żeby mieć oczy jak piątaki? Co grozi
    funkcjonariuszowi za służbę pod wpływem środków psychoaktywnych - no
    chyba że robert powie, że to normalne, ze atropinę sobie przed akcją
    zapodają.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-02-04 16:30:57
    Temat: Re: Narkotyki na służbie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >funkcjonariuszowi za służbę pod wpływem środków psychoaktywnych - no
    >chyba że robert powie, że to normalne, ze atropinę sobie przed akcją

    Tylko dowod kiepski. Kwitek z alkomatu to jest cos.

    A noc jest, to zrenice moga byc duze.

    J.

  • 3. Data: 2021-02-04 16:59:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 16:30, J.F. pisze:

    > Tylko dowod kiepski. Kwitek z alkomatu to jest cos.

    Wiadomo, że kiepski. Umówmy się - żaden nie będzie dobry. Nagrało się
    już jak kulsony torturowały człowieka na śmierć, antyterroryści w cywilu
    napierdalali pałkami teleskopowymi losowych ludzi, kulson zaatakował
    posłankę bo ta go legitymacją zaatakowała.

    > A noc jest, to zrenice moga byc duze.

    Cienie dość ostre więc i światło było konkretne.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-02-04 17:18:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >funkcjonariuszowi za służbę pod wpływem środków psychoaktywnych - no
    >chyba że robert powie, że to normalne, ze atropinę sobie przed akcją

    A jak to z tym "ja wydalem polecenie" ?
    Ma prawo, nie ma prawa ?

    J.

  • 5. Data: 2021-02-04 17:27:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 17:18, J.F. pisze:

    > A jak to z tym "ja wydalem polecenie" ?

    A jakie polecenie wydał? Bo nie chce mi się drugi raz oglądać?

    Generalnie nie ma prawa, bo kulson nie ma prawa być na środkach
    psychoaktywnych na służbie:P

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-02-04 17:30:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wiadomo, że kiepski. Umówmy się - żaden nie będzie dobry. Nagrało się
    >już jak kulsony torturowały człowieka na śmierć,

    No jak - sekcja nie potwierdzila :-P

    >antyterroryści w cywilu napierdalali pałkami teleskopowymi losowych
    >ludzi,

    Ale nie wiadomo ktorzy ...

    >kulson zaatakował posłankę bo ta go legitymacją zaatakowała.

    Ciemno bylo :-)

    >Cienie dość ostre więc i światło było konkretne.

    Albo aparat dobry :-)

    Zobacz w tlo - jakie jasne swiatla

    J.

  • 7. Data: 2021-02-04 17:41:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 17:30, J.F. pisze:

    > No jak - sekcja nie potwierdzila :-P

    No właśnie kolejna potwierdziła.

    > Ale nie wiadomo ktorzy ...

    Jak nie wiadomo? Przecież się jeden bardzo konkretny nagrał.

    > Ciemno bylo :-)

    No nie tak do końca:P

    > Zobacz w tlo - jakie jasne swiatla

    No to jak jest jasne tło to źrenice powinny reagować.

    https://youtu.be/IEQmPNb0B6c?t=495 Widać cienie na samym kulsonie. Widać
    na pierwszy rzut oka, że nafetowany.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-02-04 18:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A jakie polecenie wydał? Bo nie chce mi się drugi raz oglądać?

    Zeby sie oddalic, i gdzies tam co chwila mowi "wydalem polecenie",
    zreszta nie on jeden.
    Wiec ciekaw jestem podstawy na to wydawanie polecen ... Robert ?

    >Generalnie nie ma prawa, bo kulson nie ma prawa być na środkach
    >psychoaktywnych na służbie:P

    Cos w tym jest :-)
    Tylko dowodu nie ma.

    J.

  • 9. Data: 2021-02-04 18:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >No to jak jest jasne tło to źrenice powinny reagować.

    Swiatla sa tam "normalne", czyli dosc slabe.
    A telefon robi z tego obszar przeswietlony.

    Rzut oka moze mylic ... nie chcialbys chyba, zeby cie na takiej
    podstawie skazali, czy nawet zatrzymali na 48 :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-02-04 18:31:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 18:22, J.F. pisze:

    > Rzut oka moze mylic ... nie chcialbys chyba, zeby cie na takiej
    > podstawie skazali, czy nawet zatrzymali na 48 :-)

    Oczywiście, że nie;) Tych kulsonów też nikt nie zatrzymał. Pytanie czy
    to normalne, że cały radiowóz jeździ na pacyfikację na fecie?

    --
    Shrek