  • 1. Data: 2021-02-03 18:02:11
    Temat: Czy aktywność w projektach programistycznych może posłużyć jako dowód w sądzie w pozwie o ubezwłasnowolnienie?
    Od: Sperrylite Games <s...@g...com>

    Hej
    Czy aktywność w projektach Open Source (programowanie, dyskusje na forach) może
    posłużyć jako dowód w sądzie świadczący o byciu aktywnym i normalnym, w pozwie o
    ubezwłasnowolnienie? W jaki sposób dołączyć taki dowód do sprawy?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2021-02-04 11:46:17
    Od: Kviat

    W dniu 03.02.2021 o 18:02, Sperrylite Games pisze:
> [...]
    ubezwłasnowolnienie? W jaki sposób dołączyć taki dowód do sprawy?

    https://www.infor.pl/prawo/w-sadzie/postepowanie-sad
    owe/279716,Dowody-przed-sadem-poradnik.html

    "Czy sąd musi uwzględnić mój wniosek dowodowy?

    Sąd musi uwzględnić Twój wniosek dowodowy, chyba że uzna, że dana
    kwestia została już w sposób dostateczny udowodniona lub Twój dowód
    zmierza jedynie do spowodowania zwłoki w postępowaniu. Podobnie
    niedopuszczalne jest prowadzenie dowodów na fakt, który nie ma istotnego
    znaczenia dla rozstrzygnięcia sprawy."

    Znam kogoś, kto jest niezłym inżynierem. Ma na koncie sporo udanych i
    zrealizowanych projektów. Całkiem nieźle zarabia. Chociaż jest aktywny
    przy różnych projektach, to nie nazwałbym go normalnym, bo jest
    przekonany, że światem rządzą reptilianie, którzy czipują ludzi i kilka
    jeszcze innych mniej lub bardziej dziwnych rzeczy. Nie jest agresywny,
    ale na wszelki wypadek nikt ze znajomych nie porusza przy nim "tych"
    tematów nawet dla żartów przy piwie.

    Pozdrawiam
    Piotr