  • 11. Data: 2005-02-18 14:40:21
    Temat: Re: Narkotyki legalne a za piwo poprawczak?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > I dobrze - pewnie blokers. Może czas by policja wziela sie za tych
    > stójkowych na osiedlach.

    Popieram.

    > A tak jest tylko na drodze do grania żula miedzy blokami.

    Popieram.

    > Zrobić drugie dziecko.

    Nie popieram!!!

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 12. Data: 2005-02-18 14:41:51
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Lipsien* wrote in <news:cv4pem$i4h$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Syn został przyłapany przez policje na piciu piwa na podwórku z kolegami.
    > Udowodniono mu, że wypił 1 butelkę piwa (0,18 promila) w miejscu publiczny
    > jako nieletni (17 lat).

    I dobrze - pewnie blokers. Może czas by policja wziela sie za tych
    stójkowych na osiedlach.

    > My jesteśmy abstynentami a syn chodzi do dobrej szkoły i dobrze się uczy,
    > nie mamy z nim żadnych problemów, w szkole ma bardzo dobrą opinię.
    > Syn nigdy nie był pijany, a piwo pił drugi raz w życiu, wódki i wina nie pił
    > nigdy, nie pali też papierosów.

    Tak jasne - najwiecej to zawsze rodzice wiedzą.

    > poprawczaka gdzie zostanie okaleczony psychicznie na całe życie.

    A tak jest tylko na drodze do grania żula miedzy blokami.

    > Będziemy wdzięczni za każdą dobrą radę i pomoc.

    Zrobić drugie dziecko.

    MSPANC

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 13. Data: 2005-02-18 14:54:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I dobrze - pewnie blokers. Może czas by policja wziela sie za tych
    > stójkowych na osiedlach.

    a co Ci przeskzadza pijacy sobie czlowiek?
    Jezeli tam mieszka to ma do tego prawo, poczytaj na onet.pl artykul o tym
    jak to policja sie
    zwiela za blokersow. To samo publicznie na nich powinni zrobic.
    P.

  • 14. Data: 2005-02-18 14:59:14
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > jak to policja sie
    > zwiela za blokersow. To samo publicznie na nich powinni zrobic.

    Mnie przeszkadza, bo to nie jest miejsce do picia alkoholu.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 15. Data: 2005-02-18 15:02:23
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > grupa pijących blokersów. Lubie porządek i uważam że alkohol jest dla
    > normalnych.

    Popieram

    > nie chce mi sie szukać. A POLICE powinna jebać ich pałami ile wlezie.
    > Każdy powinien wiedziec że za rozboje itp bedzie wpierdol.

    Popieram (2x dziennie....profilaktycznie...+ oczywiscie za kazdy fakt stania
    i picia alkoholu.).

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 16. Data: 2005-02-18 15:04:21
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > No kurwa.... Chwila nieuwagi - założyłem że miał normalnych rodziców.
    > ;)
    >
    > Rodzicom zrobić wazektomie i histerektomie.
    > teraz popierasz?
    Jak zrobia drugie to bedzie ich stalo juz 2 sztuki.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 17. Data: 2005-02-18 15:08:42
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

  • 18. Data: 2005-02-18 15:10:49
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

  • 19. Data: 2005-02-18 15:34:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie przeszkadza, bo to nie jest miejsce do picia alkoholu.

    sluchaj, jezeli wyjde sobie przed wlasny blok, dyskrtenie wypije piwko na
    swiezym powietrzu, nie
    robiac zadnych szkod, nie spiewajac, nie utrudniajac czycia innym to co Ci
    przeskzadza?
    Pieniaczysz dla zasady?

    P.

  • 20. Data: 2005-02-18 15:36:01
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > swiezym powietrzu, nie
    > robiac zadnych szkod, nie spiewajac, nie utrudniajac czycia innym to co Ci

    Sluchaj, Gdyby alkohol nie byl w jakikolwiek szkodliwy dla zdrowia ,
    zachowania itp.... to by nie bylo zakazu picia alkoholu w miejscach
    publicznych , chociazby w srodkach kom. miejskiej.
    A gdyby bylo zawsze, tak jak mowisz ze wychodzisz sobie pijesz i jest git,
    gdyby wszyscy sie tak zachowywali jak ty sie deklarujesz to by nie bylo
    takich zakazow.
    to moje zdanie

    --
    j...@p...pl