  • 11. Data: 2004-05-31 09:31:48
    Temat: Re: Naprawa na gwarancji po 1-dniu użytkowania.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c9esdv$4bg$1@atlantis.news.tpi.pl>, magda/trojmiasto wrote:
    > raczej nie sprzedaja ich po 10 dzienie). Co mam teraz zrobić ???!!! Na
    > prawie wogole sie nie znam, a zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy, albo
    > wymianie na nowy sprzet...nie chce miec nowej kamery, która jest cała
    > zaepsuta a potem całą naprawiona...

    Jak już oddałaś ją z tyt. gwarancji to tylko możesz czekać. Jeśli nie to
    napisz formalną reklamacje z tytułu niezgodnosci z umową, napisz że się
    domagasz wymiany, zanieś do sklepu, weź tego potwierdzenie i cierpliwie
    czekaj trzymając kciuki że się natną na termin 14to dniowy. Jak nie
    udziela w ciagu tych 14 (w porywach 16tu) dni odpowiedzi to reklamacje
    uznali i przysługuje ci wymiana. Jak sie nie natną to pewnie zechcą
    naprawić na co nie specjalnie będzie można coś poradzić.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2004-05-31 09:45:09
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    niech Ci dadza na pismie orzeczenie ze kamera jest do wymiany, wtedy bez
    problemow powinni Ci wymienic lub oddac kase

  • 13. Data: 2004-05-31 10:01:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Artur napisał(a):

    > niech Ci dadza na pismie orzeczenie ze kamera jest do wymiany, wtedy bez
    > problemow powinni Ci wymienic lub oddac kase

    Kto ma to orzeczenie wydac?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 14. Data: 2004-05-31 10:06:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Marcin Debowski napisał(a):

    > Jak już oddałaś ją z tyt. gwarancji to tylko możesz czekać. Jeśli nie to
    > napisz formalną reklamacje z tytułu niezgodnosci z umową, napisz że się
    > domagasz wymiany, zanieś do sklepu, weź tego potwierdzenie

    Teoria.
    Zakladajac, ze przyjma takie pismo. Ci zlodzieje z sklepu Plus
    GSM z mojej sprawy odmowili przyjecia.
    Co z tego, ze PIH twierdzi, ze musza przyjac, jak nie ma za to
    zadnej kary. Pozostaje wtedy wyslac lilst polecony za
    potwierdzeniem odbioru.

> [...]
    > czekaj trzymając kciuki że się natną na termin 14to dniowy. Jak nie
    > udziela w ciagu tych 14 (w porywach 16tu) dni odpowiedzi to reklamacje

    Mi nie odpowiedzieli od 2 miesiecy i olewaja wezwania do PIH-u.
    Tez nie ma za to kary. Pozostaje jedynie droga cywilna.

  • 15. Data: 2004-05-31 10:12:41
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > Kto ma to orzeczenie wydac?
    Autoryzowany serwis
    Sklep potrzebuje podkladke (orzeczenie) zeby pozniej mogl odeslac uszkodzona
    kamere do producenta, wymieniajac bez takiego orzeczenia ma pozniej problem
    ze zwrotem

  • 16. Data: 2004-05-31 12:38:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 31 May 2004 12:06:03 +0200, Zbynek Ltd. naskrobał(a):

    > Teoria.
    > Zakladajac, ze przyjma takie pismo. Ci zlodzieje z sklepu Plus
    > GSM z mojej sprawy odmowili przyjecia.

    za takie pomówienia łatwo stracić sporo pieniędzy.

    > Teoria.
    > Mi nie odpowiedzieli od 2 miesiecy i olewaja wezwania do PIH-u.
    > Tez nie ma za to kary. Pozostaje jedynie droga cywilna.

    od rozwiązywanie sporów są sady - a na co liczyłes?

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 17. Data: 2004-05-31 12:52:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <4...@p...onet.pl>, Zbynek Ltd. wrote:
    > Teoria.
    ..
    > Teoria.
    > Mi nie odpowiedzieli od 2 miesiecy i olewaja wezwania do PIH-u.
    > Tez nie ma za to kary. Pozostaje jedynie droga cywilna.

    Nie teoria tylko kolejne etapy wymagane ze strony formalnej. A jak ktoś
    staje okoniem to pozew i już. Skoro wszystko jasne to na co czekać?

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2004-05-31 13:05:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Sebol napisał(a):

    > za takie pomówienia łatwo stracić sporo pieniędzy.

    W tej chwili to Ty mnie pomawiasz o pomowienie:-)
    Ostrozniejszym stwierdzeniem byloby przyjecie moich slow z
    niedowierzaniem:-)
    Skoro napisalem, to co napisalem, to moze mam wystarczajace
    dowody na poparcie moich slow?

    > od rozwiązywanie sporów są sady - a na co liczyłes?

    Liczylem, ze istnieja jakies kary za nieprzestrzeganie ustaw i w
    obawie przed konsekwencjami sklep nie zlamie ich. Nie musialbym
    wiec w panstwie "prawa" egzekwowac osobiscie moich naruszonych
    interesow. Niestety trzeba az sadu, zeby otrzymac to co zgodnie z
    prawem mi sie nalezy.

  • 19. Data: 2004-05-31 20:40:20
    Od: "magda/trojmiasto" <n...@o...pl>

    > niech Ci dadza na pismie orzeczenie ze kamera jest do wymiany, wtedy bez
    > problemow powinni Ci wymienic lub oddac kase

    Tak zrobiłam, w servisie wyśmiali sklep i jego podejscie do klienta.
    Napisali mi ladne pisemko, ze wada nie powstała z mojej winy. Od jutra
    odliczam 14 dni.

    W ogole sklep sie osmieszyl, bo napisał, że nie mogli sprawdzic czy dziala,
    bo niby -pudełko było zaplombowane itd, kiedy oczywiscie nie było, bo
    wypelniali karte gwarancyjna i numerek z pisywali z kamery :) Ech...sami
    sie wkopuja coraz bardziej.

    Dzięki za pomoc, pozdrawiam - magda

    Użytkownik "Artur" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

  • 20. Data: 2004-06-01 13:07:00
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

> [...]
    > bo niby -pudełko było zaplombowane itd, kiedy oczywiscie nie było, bo
    > wypelniali karte gwarancyjna i numerek z pisywali z kamery :) Ech...sami

    Jakbys kupila tam gdzie ja pracuje to majac takie pismo nie musialabys
    czekac 14 dni, ale mam nadzieje ze wszystko sie pozytywnie wyjasni.
    Powodzenia