  • 1. Data: 2004-05-30 16:14:09
    Temat: Re: jestem zmuszony do urlopu bezpłatnego
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Nie wiem, czy dobrze naświetliłem o co mi chodzi i nie wiem, czy to
    > jest ta grupa dysk. Ale jeśli ktoś wie jak to działa, niech napisze

    Naświetliłeś chyba dobrze. Są dwa rodzaje urlopu : wypoczynkowy i bezpłatny.
    To ten pierwszy może interesować twojego następnego pracodawcę. Pracownik ma
    prawo do urlopu bezpłatnego w dowolnym czasie i dowolnie długo pod warunkiem
    że pracodawca wyraża zgodę.
    Myślę że urlop bezpłatny a szczególnie wynikający z niezapewnienia pracy
    przez obecnego pracodawcę nie będzie wcale interesował następnego
    pracodawcę.

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2004-05-30 18:08:56
    Temat: jestem zmuszony do urlopu bezpłatnego
    Od: Mik <a...@m...w.sygnaturce.pl>

    Witam!

    Przejrzałem posty i widzę, że temat urlopów jest poruszany:) Ale
    trochę w innym kierunku. Pracuję w przedsiębiorstwie, na 3/4 etatu,
    miesiące kwiecień i maj są najsłabsze, jeśli chodzi o ilość
    wypracowanych godzin, więc teraz mam duuuże braki, bo nie potrzebowali
    tylu osób to pracy przez te 2 miesiące. Standardowo jak prawie co
    miesiąc podpisywaliśmy/przepisywaliśmy ewidencję pracy i zobaczyłem,
    że każą mi podpisać kilkanaście dni urlopu. Już się zdołałem
    dowiedzieć, że to polega na zasadzie, że nie pracuję, oni mi nie
    płacą, a jestem wciąż pracownikiem. A jak to wygląda, gdy chcę
    zmienić pracę, mój ewentualny nowy pracodawca dzwoni gdzieś, nie wiem
    gdzie, dowiaduje się, że miałem prawie połowę miesiąca urlopu
    bezpłatnego. Czy ta sytuacja jest na tyle oczywista, że będzie
    wiedział o co chodzi, czy też będzie podejrzewać mnie o to, że tak po
    prostu nagle potrzebowałem pół miesiąca wolnego?

    Nie wiem, czy dobrze naświetliłem o co mi chodzi i nie wiem, czy to
    jest ta grupa dysk. Ale jeśli ktoś wie jak to działa, niech napisze

    pozdrawiam Mik

  • 3. Data: 2004-05-30 18:59:07
    Od: Mik <a...@m...w.sygnaturce.pl>

    On Sun, 30 May 2004 18:14:09 +0200, PawełJ wrote:

> [...]
    > Myślę że urlop bezpłatny a szczególnie wynikający z niezapewnienia pracy
    > przez obecnego pracodawcę nie będzie wcale interesował następnego

    dzięki wielkie!!
    pozdrawiam Mik