  • 1. Data: 2004-05-30 15:50:58
    Temat: Czy pracujac w POLICJI mozna robic Doktorat lub aplikacje
    Od: "Krzysiek" <s...@g...pl>

    Chcialbym sie zapytac czy pracujac w Policji mozna robic doktorat albo
    aplikacje prokuratorska np .jestem po prawie i zastanawiam sie nad tym czy jak
    tam pojde to bede mogl cos takiego robic.Prosze o odpowiedz i dziekuje z gory

  • 2. Data: 2004-05-30 19:40:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy jak
    > tam pojde to bede mogl cos takiego robic.Prosze o odpowiedz i dziekuje z

    Można. Jeśli uzyskasz zgodę przełożonych, to nawet dodatkowy urlop będzie
    Ci przysługiwał. Tylko, że pierwszy rok, a czasem dwa lata są stracone bo
    musisz przejść kurs podstawowy (10 miesięcy) oraz ewentualnie podyplomówkę
    (dla prawników jeden semestr).

  • 3. Data: 2004-05-30 19:46:03
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    jak
    > tam pojde to bede mogl cos takiego robic.Prosze o odpowiedz i dziekuje z

    tak

  • 4. Data: 2004-05-31 09:59:03
    Od: s...@g...pl

    A czy to trudno zgode komendanta uzyskac,chyba nie powinien chlop sie stawiac
    prawda?