eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna - ile razy › Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
  • Data: 2005-07-07 15:28:26
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
    Od: "yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Ciesze sie, ze jest jakies wyjscie.

    Usterke w sklepie juz zglosilam. Niestety - nic nie zyskalam.
    Co do szczegolow - notebook restartuje sie kilka razy dziennie, podczas
    pracy w sieci bezprzewodowej. Ale w sklepie akurat nie chcial ;-). Wiecie
    jak to jest. Sprzedawca uznal, ze skoro przez kilka godzin restart nie
    nastapil, to wina lezy w konfiguracji mojej sieci. Ale po pierwsze - w tej
    sieci pracuje kilka notebookow innych marek i one nie maja zadnych
    problemow, a po drugie - serwis uznawal istnienie tej usterki za prawdziwe,
    skoro trzykrotnie wymienial plyte glowna, w tym raz wlacznie w obudowa. W
    rezultacie wiec, praktycznie caly notebook mamy "nowy" (plyta jest
    zintegrowana z procesorem). To daje podstawy, by sadzic, ze usterki nie da
    sie usunac (moze byc wada tej serii notebookow). Sprzedawcy to nie
    przekonalo i odeslal mnie ponownie do serwisu.
    Szczerze powiem, ze jestem znuzona, bo notebook jest nowy, ale wiekszosc
    czasu spedza w serwisie. Dodatkowo, trace dane przez te niespodziewane
    restarty. I przeciez - to nie jest zdrowe dla hardware'u. Nie widze sensu w
    dalszych naprawach. Dlatego pytam o rade.

    Jeszcze raz serdecznie Wszystkim dziekuje za pomoc. Jesli macie jakies
    sugestie - piszcie.
    Yawn.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1