eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna - ile razy › Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
    Date: Thu, 7 Jul 2005 17:28:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <dajhn6$iv6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dahhoj$d87$1@inews.gazeta.pl> <3...@n...onet.pl>
    <daj561$gv8$1@inews.gazeta.pl> <daj7d2$93$1@inews.gazeta.pl>
    <dajfk4$88i$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1120750119 19430 193.25.6.108 (7 Jul 2005 15:28:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2005 15:28:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:311225
    [ ukryj nagłówki ]

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Ciesze sie, ze jest jakies wyjscie.

    Usterke w sklepie juz zglosilam. Niestety - nic nie zyskalam.
    Co do szczegolow - notebook restartuje sie kilka razy dziennie, podczas
    pracy w sieci bezprzewodowej. Ale w sklepie akurat nie chcial ;-). Wiecie
    jak to jest. Sprzedawca uznal, ze skoro przez kilka godzin restart nie
    nastapil, to wina lezy w konfiguracji mojej sieci. Ale po pierwsze - w tej
    sieci pracuje kilka notebookow innych marek i one nie maja zadnych
    problemow, a po drugie - serwis uznawal istnienie tej usterki za prawdziwe,
    skoro trzykrotnie wymienial plyte glowna, w tym raz wlacznie w obudowa. W
    rezultacie wiec, praktycznie caly notebook mamy "nowy" (plyta jest
    zintegrowana z procesorem). To daje podstawy, by sadzic, ze usterki nie da
    sie usunac (moze byc wada tej serii notebookow). Sprzedawcy to nie
    przekonalo i odeslal mnie ponownie do serwisu.
    Szczerze powiem, ze jestem znuzona, bo notebook jest nowy, ale wiekszosc
    czasu spedza w serwisie. Dodatkowo, trace dane przez te niespodziewane
    restarty. I przeciez - to nie jest zdrowe dla hardware'u. Nie widze sensu w
    dalszych naprawach. Dlatego pytam o rade.

    Jeszcze raz serdecznie Wszystkim dziekuje za pomoc. Jesli macie jakies
    sugestie - piszcie.
    Yawn.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1