eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne. › Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
  • Data: 2011-01-11 12:18:51
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-01-2011 12:49, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "BETON"<b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie. Czyli.... Lamie prawo namierzajac pirata (i jadac z taka sama
    > predkoscia, jak on), czy nie lamie?

    Mnie bardziej wkurza fakt, że policja potrafi za takim rozrabiaką jechać
    przez ileś tam kilometrów i filmować, żeby mu 'nabić' większą ilość
    wykroczeń.

    Przyczepiają się za kimś, kto np. wyprzedzał na trzeciego i filmuja jak
    on pędzi na złamanie karku, wymusza pierwszeństwo, przelatuje na
    czerwonym itp. a po czasie go bez problemu doganiają i zatrzymują.

    Można to sobie obejrzeć potem w TV i posłuchać jacy to dzielni drogowcy,
    pirata ujęli, "pińcet punktów" dostał.
    Czy nie powinni takiego wariata zatrzymać po pierwszym poważniejszym
    wykroczeniu? Może mandat dostałby mniejszy, ale nie spowodowałby
    dalszych dziesięciu niebezpiecznych sytuacji.

    Widać bezpieczeństwo na drodze to sprawa drugorzędna, kasa się liczy.
    I statystyka wlepionych punktów, bo za tym idą premie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813