eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne. › Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
  • Data: 2011-01-10 16:07:29
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/10/2011 7:50 AM, Ajgor wrote:
    > i mnie by nie przeszkadzalo, jak by takiego delikwenta rzucili na ziemie,
    > skuli, zamkneli itp. Byle to zrobili NATYCHMIAST, jak tylko zauwaza, ze
    > stwarza zagrozenie, a nie dopoiero jak im punktow nabije.

    tu sie zagdzam,
    ogladając te filmiki, policjanci czasami dosyc mocno sami przeginają, bo
    jadą za gościem przez 15 minut bez sygnałów, sami jadąc jak pirat lub
    gorzej.

    to powinno byc na zasadzie rejestrujemy wykroczenie i włączamy koguty
    lub rejestrujemy dalej, pod warunkiem, ze mamy możliwośc bezpiecznej jazdy.
    Czasami tej możlwiosci bezpiecznej jazdy brak, a policjanic dalej sobie
    leca po lewej stronie wysepki.