eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne. › Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
  • Data: 2011-01-10 13:39:03
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ba, potrafią Ci usiąść na zderzaku i w ten sposób "wywieźć" poza dozwoloną
    prędkość.
    Było to jednym z ulubionych zajęć cywilnego samochodu zaraz po wjeździe do
    Radomia od strony W-wy.
    J...a biała tablica na dwupasmówce, najbliższe domy z pół kilometra.
    Jak mi siadł na zderzaku (po zmroku, światła w moją klapę tylną), to
    naturalnie zwiększyłem z 60 km/h do 80 km/h, żeby się odczepił.
    A tu niebieskie światełko i lizaczek.

    Akurat to przykład chamstwa policyjnego napędzanego zapewne przez władze
    miasta (mandaty, głównie dla Warszawiaków), ale z drugiej strony
    nieoznakowanych radiowozów powinno być więcej, bo buractwo na drogach mamy
    straszne.

    -----

    > Prawde mowiac jest logiczne, ze oni nie powinni przekraczac predkosci.
    > Bo pomimo calej "szlachetnosci" ich postepowania - sami stwarzaja
    identyczne zagrozenie, jak ten pirat.