eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne. › Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
  • Data: 2011-01-10 15:59:07
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/10/2011 5:52 AM, Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Ajgor"<n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Upa. Ale mi tekst powycinało. Mialo byc:
    >
    > A czy ten policjant jest w mundurze? Bo jesli nie jest, to nie powinien. A
    > nawet jak bedzie w mundurze.
    > Wyobrazz sobie, ze jedziesz z przepisowa predkoscia. I nagle tuz przed
    > nosem wypada Ci
    > na droge policjant w mundurze ktory kogos goni. (znaczy sie nie mundur
    > goni, tylko policjant :)
    > Uderzasz w niego, bo nie masz mozliwosci zahamowac. I co w tedy?

    i wtedy winny jest policjant, niezależnie od tego czy był w mundurze czy
    nie. winny jest spowodowania wypadku poprzez wtargniecie, ale nie
    wykroczenia polegajacego na przechodzeniu na czerwonym świetle.
    mundur, tudzież koguty na dachu nie zwalniają od myślenia.
    Pojazdy na sygnale tez bezmyślnie na skrzyzowanie wieżdżać nie mogą.