  • Data: 2007-01-02 12:34:08
    Temat: Re: Nalot policji - co dalej
    Od: i...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba taki filmowy i amerykański.
    >
    > Polskie sądy mogą przyjąć nawet dowody uzyskane nielegalnie.

    Sorry ze odrobinę zmienie temat, ale w jakich miejscach robia naloty? Co
    trzeba zrobic, zeby miec nalot? Na jaka skale trzeba by sciagac filmy, muzyke
    etc. zeby się tobą zainteresowali? Jakies konkretne przyklady? I na koniec,
    nakaz przeszukania dotyczy czego: mieszkania podejrzanego, kamienicy
    podejrzanego czy tylko podejrzany komputer? AHA, i jak mogą cie namierzyc?
    Trzeba by chyba odpowiedziec na wiadomosc na czacie programow p2p... Ale z
    pomoca ida nasi przyjaciele Szwedzi: udostepniaja za oplata program, ktory
    laczy cie przez serwer szwedzki i jezeli ktos pozna twoje IP, to na tym
    szwedzkim serwerze wiec na tej podstawie za nic cie nie znajda... Wiec w koncu
    jak namoerzaja??? Ja nic nie zrobilem, skopiowalem moze pare gier od kolegi i
    skopiowalem sam z oryginalnej plyty windowsa, ale mnie to martwi, bo a nuz?