  • 1. Data: 2004-10-15 09:20:29
    Temat: Nalot - nielegalny program -co dalej?
    Od: "romek" <n...@w...pl>

    Witam
    Przed godzina mialem nalot policji na mieszkanie z nakazem prokuratorskim.
    Policjanci stwierdzili ze przed 2 laty kupilem w necie jakis nielegalny soft
    i ze jestem na liscie goscia ktory go sprzedawal.NIc nie znalezli. Troche
    kupowalem ksiazek w necie i cholera wiem czy czasem sie w cos przypadkowo
    nie wpakowalem - dosc czesto placilem na poczcie za zaliczeniem wiec dowod
    by sie znalazl :(. Naturalnie do niczego sie nie przyznalem bo cholera...
    nic nie pamietam .
    Po poludniu mam zglosic sie na policje i zlozyc zeznania - co mam mowic na
    policji zeby wypasc w jak najlepszym swietle w calej sprawie (jak na razie
    jestem wezwany na policje jako swiadek w spraiwe tego goscia co sprzedawal)
    ale boje sie ze mi przyczepia jaka paserke jeszcze?

    jak sie wogole mam do tego wszystkiego odniesc nigdny nie mialem zadnych
    klopotow z prawem i do czynienia z policja

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-15 09:59:04
    Temat: Re: Nalot - nielegalny program -co dalej?
    Od: Milamber <m...@w...pl>

> [...]
    > jestem wezwany na policje jako swiadek w spraiwe tego goscia co sprzedawal)
    > ale boje sie ze mi przyczepia jaka paserke jeszcze?

    Zaprzeczyć wszystkiemu. Nic od niego nie kupowałem, nie znam itp. Policja
    bedzie musiała wyciągnąć z Poczty zwrotki z Twoim podpisem a z uwagi na te
    2 lata raczej tego nie znajdą...I tyle. A dlaczego gośc ma adresy? "A skąd
    mam wiedzieć?" "Może od kogoś je kupił".
    pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2004-10-15 10:25:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    sprzedawal)
    > ale boje sie ze mi przyczepia jaka paserke jeszcze?

    tak z ciekawosci zapytam, szperali Ci wszedzie czy tylko do kompa
    zajrzeli?

    P.

  • 4. Data: 2004-10-15 10:27:35
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Milamber" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Troche

    A dostałeś wezwanie na piśmie?
    Jak dostałeś, to tam jest napisane w jakim charakterze Cię wzywają - pewnie
    w charakterze świadka.
    Masz prawo nic nie pamiętać p 2 latach i pewnie na zaprotokólowaniu takiego
    oświadczenia się skończy.
    W trakcie przesłuchania przysługuje Ci prawo odmowy zeznań, w przypadku
    gdyby treść tych zeznań mogła szkodzić Tobie lub najbliższej rodzinie -
    zostaniesz o tym pouczony przed przesłuchaniem.
    A jak zostałeś wezwany tylko "na gębę", to wybór należy do Ciebie, możesz
    olać i czekać na doręczenie wezwania, a w tym czasie spokojnie
    przeanalizujesz sytuację.
    nn

  • 5. Data: 2004-10-15 10:30:27
    Temat: Re: Nalot - co dalej?
    Od: "romek" <n...@w...pl>

    pozagladali do szafek pokazalem im kilka plyt i poszli sobie zaznaczajac w
    protokole ze niczego nie znalezli
    wezwanie na policje w charakterze swiadka dostalem na pismie wiec trza isc
    ale chyba sobie nic nie przypomne ...

    Użytkownik "Przemek R."

  • 6. Data: 2004-10-15 10:31:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 11:20:29 +0200, romek naskrobał(a):

> [...]
    > jestem wezwany na policje jako swiadek w spraiwe tego goscia co sprzedawal)
    > ale boje sie ze mi przyczepia jaka paserke jeszcze?

    nie przjemuj się - posiadanie pirata NIE jest nielegalne a jedynie
    rozprowadzanie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-10-15 10:33:26
    Od: "romek" <n...@w...pl>

    nie znalezli u mnie zadnego pirata, znalezli moje dane u jakiegos goscia co
    handlowal w necie i czepiaja sie a ja nie pamietam czy cos kiedys gdzies....

  • 8. Data: 2004-10-15 11:03:13
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    Znalezli cos?
    Zabezpieczyli ci komputer?
    Masz licencje na wszystkie programy?

    Jesli nic nie znalezli, nie zabezpieczyli i masz licencje na wszsystko to
    nie masz sie czym przejmowac!

    --
    KP

  • 9. Data: 2004-10-15 12:49:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebol wrote:

    > nie przjemuj się - posiadanie pirata NIE jest nielegalne a jedynie
    > rozprowadzanie.

    Jeszcze mogą być problemy za nabywanie...

  • 10. Data: 2004-10-15 13:19:02
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 14:49:47 +0200, Andrzej Lawa naskrobał(a):

    > Jeszcze mogą być problemy za nabywanie...

    podst prawna?