  • 1. Data: 2008-11-20 06:57:38
    Temat: Nagroda jubileuszowa a rolnictwo
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Jaki jest wymagany areał gruntu potrzebny do naliczenia nagrody
    jubileuszowej?

    chairon

  • 2. Data: 2008-11-20 08:10:08
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa a rolnictwo
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaki jest wymagany areał gruntu potrzebny do naliczenia nagrody
    > jubileuszowej?

    Nie ma reguły bo normy obszarowe były różne. Wielkośc zależy od daty w
    którym nastapiło przejęcie gospodarstwa.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-11-20 10:44:01
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    mecenas <m...@o...pl> napisał(a):

    > Nie ma reguły bo normy obszarowe były różne. Wielkośc zależy od daty w
    > którym nastapiło przejęcie gospodarstwa.

    Czyli w momencie składania wniosku należy wziąć pod uwagę wielkość
    obowiązującą w momencie wejścia w posiadanie gospodarstwa. Przykładowo jeśli
    wtedy było to (załóżmy) 5 ha, a teraz wymagane jest np. 8, to nagroda się
    należy jeśli osoba zainteresowana przejęła 5 ha (i tyle obecnie posiada)?
    Poza tym czy byłbyś uprzejmy mnie naprowadzić i podać nazwę ustawy (nr
    artukułu), która reguluje te kwestie?

    chairon

  • 4. Data: 2008-11-20 13:11:47
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

> [...]
    > obecnie posiada)? Poza tym czy byłbyś uprzejmy mnie naprowadzić i podać
    > nazwę ustawy (nr artukułu), która reguluje te kwestie?

    Tak.
    Normy obszarowe to wynik interpretacji MPiPS publikowane w "Służbie
    Pracowniczej" oraz wyroków sądowych.