  • 1. Data: 2008-11-19 22:10:41
    Temat: wzor umowy o prace z czlonkiem zarzadu
    Od: lifeline <p...@g...com>

    witam,
    czy jest ktos w posiadaniu wzoru umowy o prace z czlonkiem zarzadu i
    moglby wskazac jak ona ma wygladac. Tylko prosze nie podawac
    standardowych umow o prace bo tych w sieci jest wiele.
    --
    z gory dziekuje za odpowiedz..

  • 2. Data: 2008-11-20 08:00:33
    Temat: Re: wzor umowy o prace z czlonkiem zarzadu
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:10:41 -0800, lifeline napisał(a):

    > czy jest ktos w posiadaniu wzoru umowy o prace z czlonkiem zarzadu i
    > moglby wskazac jak ona ma wygladac. Tylko prosze nie podawac
    > standardowych umow o prace bo tych w sieci jest wiele. --

    Za darmo??? ;-PPPPPPPPP

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-20 08:29:15
    Od: lifeline <p...@g...com>

    On 20 Lis, 09:00, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Za darmo??? ;-PPPPPPPPP

    witam,
    Olgierd, jeśli nie wiesz na czym polega istota grup dyskusyjnych
    to nie zabieraj w nich głosu nie wnosząc nic konstruktywnego.
    --
    pozdr
    lf

  • 4. Data: 2008-11-20 08:40:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 00:29:15 -0800, lifeline napisał(a):

    > Olgierd, jeśli nie wiesz na czym polega istota grup dyskusyjnych
    > to nie zabieraj w nich głosu nie wnosząc nic konstruktywnego.

    Ech, no pewnie nawet chciałem pomóc, ale skoro tak to mi się nie chce już.

  • 5. Data: 2008-11-20 09:29:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:10:41 -0800 (PST), lifeline napisał(a):

> [...]
    > moglby wskazac jak ona ma wygladac. Tylko prosze nie podawac
    > standardowych umow o prace bo tych w sieci jest wiele.

    znalazłem, nawet niedrogo:
    www.google.pl > "wzór umowy o pracę z członkiem zarządu"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ kolej Warszawa galeria wielotematyczna

  • 6. Data: 2008-11-20 09:58:31
    Od: lifeline <p...@g...com>

    On 20 Lis, 10:29, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
    > znalazłem, nawet niedrogo:www.google.pl  >  "wzór umowy o pracę z członkiem
    zarządu"

    witam, tak google moim przyjacielem :)
    pozwoliłem sobie zapłacić i ściągnąć taką umowe przed napisaniem postu
    na grupach ale zapewniam , że nie różnia się one niczym od
    standardowej umowy o prace, stąd ponawiam moje pytanie.
    --
    pozdr
    lf

  • 7. Data: 2008-11-20 15:25:33
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 01:58:31 -0800 (PST), lifeline napisał(a):

> [...]
    > na grupach ale zapewniam , że nie różnia się one niczym od
    > standardowej umowy o prace, stąd ponawiam moje pytanie.

    W zasadzie minimum w umowie o pracę jakie ma być określa kodeks pracy.
    W umowie można zawrzeć różne warunki, postanowienia, aby tylko były zgodne
    z ogólnie obowiązującym prawem.
    Widziałem wiele umów. Pracodawcy zawierają w umowie różne klauzule np.
    - zakaz używania firmowych telefonów do rozmów prywatnych
    - postanowienie, że wszystkie rozmowy z telefonów firmowych są nagrywane i
    okresowo odsłuchiwane, a jednocześnie pracodawca gwarantuje poufność treści
    rozmów, jeśli okaże się, że rozmowa nie wygląda na służbową
    - klauzule o nie wykorzystywaniu internetu do celów prywatnych;
    - zakaz konkurencji, zakaz prowadzenia działalności gospodarczej na własny
    rachunek, zakaz posiadania udziałów w spółkach prowadzących podobną
    działalność, zakaz zasiadania w radach nadzorczych, zarządu itd.
    - nakaz informowania o chęci spędzenia urlopu poza granicami kraju (nie
    dotyczy UE)

    i wiele innych zakazów i nakazów

    tylko, czy tak obwarowaną umowę ktoś podpisze ?? a jeśli podpisze, to w
    rubryce wynagrodzenie zażąda kwoty 6-cyfrowej...

    kwestia złożona

    rozumiem, że łatwiej jest zobaczyć gotowy wzór, ale osobiście odradzam
    korzystanie z wzorców, bo może się okazać, że posiadają nieścisłości
    prawne, warto samemu określić czego się chce w umowie i ewentualnie
    skonsultować treść z prawnikiem...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net