  • Data: 2004-08-18 11:47:15
    Temat: Re: [NTG] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a):

    > Nie stac mnie na kupno takich programow tylko po to aby sie nauczyc ich
    > obslugi a zaraz potem odlozyc na polke. Dzisiaj aby dostac dobra prace
    > to trzeba sie wykazac wiedza, a jak posiasc ta wiedze skoro programy te
    > kosztuje wiele tysiecy zlotych.

    jesloi juz tak bardzo chcesz pojsc na latwizne, to trzeba bylo sciagnac
    sobie 180 dniowa wersje win2k3, a wszystko inne w trialach i by ci g***o
    zrobili ... najlatwiej jest poinstalowac piraty a potem mazac sie ze
    policja zabrala ... miales linuxa trzeba bylo pod wine probowac
    pouruchamiac albo dostosowac w2k3 do potrzeb stacji roboczej - przy
    okazji moze bys sie troszke nauczyl

    pozdr./ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...