  • Data: 2004-08-18 13:24:53
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciu wrote:

    > jasne... znalazlem multum windowsa freeware,

    Jeśli koniecznie chcesz mieś to g*.*no, to płać. Ja wybrałem coś
    lepszego i... nie musiałem płacić :)

    > officea,

    Open Office, Star Office

    > corela, photoshopa,

    Dlaczego się upierasz przy konkretnych markach?

    [ciach]

    > Te bajki wlozcie w ksiazki, najlepiej dla dzieci. Jak siedze w pracy to
    > owszem wszystko co mam to legalne. Ale w domu nie uwierze nikomu ze posiada
    > wszystkie programy legalne. Bo to wydatek rzedu kilkunastu tysiecy zlotych.

    No popatrz. A ja mam: system, pełny pakiet biurowy, sporo gier, WWW,
    FTP, pocztę, grupy dyskusyjne, programy multimedialne i mnóstwo innych
    programów, których nawet nie zdążyłem zainstalować. Wszystko legalnie i
    za cenę dwóch płytek DVD-RW i jakichś 20% miesięcznego wykorzystania
    swojego stałego łącza.

    > A u nas gdzie bezrobocie, bidota, sodoma.... pomarzyc.
    > Dla mnie to jest nienormalne. Bo wystarczyloby obnizyc cene takiego windowsa
    > z 400zl do 40zl i z checia sam bym kupil.A takich jak ja na pewno byloby
    > wiecej. Wiec Microsoft i tak by lepiej na tym wyszedl niz sprzedajac mniej
    > za wiecej.

    A ja bym wolał, żeby nie obniżali - wtedy może więcej osób rzuci
    wreszcie to g*.*no i zainstaluje sobie prawdziwe systemu operacyjne :)