  • Data: 2004-08-18 13:17:11
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> szukaj wiadomości tego autora

    Maciu wrote:

    > owszem wszystko co mam to legalne. Ale w domu nie uwierze nikomu ze
    > posiada wszystkie programy legalne. Bo to wydatek rzedu kilkunastu tysiecy
    > zlotych.

    Bredzisz. Caly soft ktorego od paru lat uzywam jest za darmo i za niego
    autorom placic nie trzeba. A ze Tobie jedynie w glowie Windows to plac
    i placz wolny wybor. A w kwestiach wiary do raczej ksiedza sie udaj
    dyskutowac bo musisz nad tym popracowac.

    > Dla mnie to jest nienormalne. Bo wystarczyloby obnizyc cene takiego
    > windowsa z 400zl do 40zl i z checia sam bym kupil.A takich jak ja na pewno
    > byloby wiecej.

    A jakby doplacali 30 plnow to bys nawet pewnie i dwa kupil. Ziew.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin