    From: gina <d...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Sun, 25 Sep 2005 23:57:31 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Aaaa, to ty, teraz nazywasz się bert?

    > A co do sądów ławniczych to mam do powiedenia tylko jedno - o
    > wspaniałosci tego systemu świadczy chociażby proces OJ simpsona, w
    > którym ten sam człowek w dwóch procesach został kolejno uniewinionony i
    > zobowiazany do zapłacenia odszkodowania za zabójstwo.

    Klamiesz. Po pierwsze nie za to samo. Po drugie przez inne sady. Po
    trzecie przy innej procedurze. Po czwarte. pierwszy raz kazdy patrzyl na
    rece sedziemu a za drugim sedzia manipulowal procedura.

    W pierwszej sprawie prokurator nie zdolal udowodnic winy ponad wszelka
    watpliwosc. Chocby dlatego ze glowny detektyw zostal przylapany na
    krzywoprzysiestwie.

    > Wynik zależał od
    > tego ilu w ławie było czarnych. Nie wiem jak ty, ale ja za taka
    > sprawiedliwość dziękuję.

    Klamiesz. Lawnikow wybieral prokurator i adwokaci, a wspolnie dobrany
    dla odfiltrowania kwestioanriusz dla lawnikow liczyl kilkadziesiat stron.

    Ale w Lublinie to zgroza: sedzia nie moze wydawac manipulanckiego
    wyroku, bo mu wszyscy patrza na rece.