  • 1. Data: 2003-02-06 10:05:52
    Temat: NIP
    Od: j...@p...onet.pl

    JAk to jest ?
    Właśnie wróciłem z US, gdzie dokonałem rejestracji NIP (ryczałt).
    Myślałem, że otrzymam nowy NIP przypisany do firmy, pani powiedziała jednak, ze
    NIP pozostaje ten sam, który dostałem dawno przy pierwszych podatkach.
    Jednakze, zdziwilem sie kiedy w firmie gdzie jestem na etat powiedziano mi z
    przekonaniem ze powienienem otrzymac nowy NIP ?
    Dzięki z góry

  • 2. Data: 2003-02-06 10:15:42
    Temat: Re: NIP
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > JAk to jest ?
    > Właśnie wróciłem z US, gdzie dokonałem rejestracji NIP (ryczałt).

    Zakladamy ze DG jednoosobowa.

    > Myślałem, że otrzymam nowy NIP przypisany do firmy, pani powiedziała
    jednak, ze
    > NIP pozostaje ten sam, który dostałem dawno przy pierwszych podatkach.

    Racja.

    > Jednakze, zdziwilem sie kiedy w firmie gdzie jestem na etat powiedziano mi
    > przekonaniem ze powienienem otrzymac nowy NIP ?
    > Dzięki z góry

    Pomylili sie.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-08 17:33:42
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Boguslaw Szostak -----###

    > Pomylili sie.

    może mieli na myśli przesłanie tego samego NIP na druku VAT-5?

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...