  • 1. Data: 2004-01-27 00:32:46
    Temat: NFZ a świadczeniodawca
    Od: "Robert Czerwiński" <r...@g...pl>

    Czy wie ktoś możę gdzie mogę znaleźć informacje o tym, jakie dokładnie dane
    są wysyłane przez świadczeniodawcę (jakiś zakład opieki społecznej) do
    Narodowego Funduszu Zdrowia w ramach sprawozdawczości z działania placówki.
    Nie wiem jak często takie informacje się wysyła, podejrzewam że raz w
    miesiącu.

  • 2. Data: 2004-01-27 09:20:34
    Temat: Re: NFZ a świadczeniodawca
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Robert Czerwiński" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bv4bje$dnq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > sprawozdawczości z działania placówki. Nie wiem jak często takie
    > informacje się wysyła, podejrzewam że raz w miesiącu.

    ściągnij sobie ks-swd ,zainstaluj i popatrz jak wygląda raport

  • 3. Data: 2004-01-27 09:47:36
    Od: "Robert Zalewski" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dzięki, mam nadzieję żę znajdę tam to czego potrzebuję

  • 4. Data: 2004-01-27 14:44:15
    Od: "JanS" <j...@p...onet.pl>

    Obecnie jest wdrażana nowa aplikacja rozliczeniowa tzw. "Pakiet
    Świadczeniodawcy" firmy Computerland. W aplikacjie tej odnotowane są prawie
    wszystkie informacje o pacjencie i hospitalizacjach. ("Produktach).
    Informacje są wysyłane prawie non stop, gdyż aplikacja łączy się z
    internetem b. często.
    JanS

  • 5. Data: 2004-01-27 15:34:23
    Od: "Robert Czerwiński" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JanS <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystkie informacje o pacjencie i hospitalizacjach. ("Produktach).
    > Informacje są wysyłane prawie non stop, gdyż aplikacja łączy się z

    a gdzie można poczytać o tym, jakie informacjet am są odnotowywane i
    wysyłane?

  • 6. Data: 2004-01-27 19:14:42
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Robert Czerwiński" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bv60dv$mta$1@inews.gazeta.pl...

    > a gdzie można poczytać o tym, jakie informacjet am są odnotowywane i
    > wysyłane?

    podstawowe dane teleadresowei przede wszystkim pesel oraz dane o produkcie