  • 1. Data: 2004-01-26 23:16:01
    Temat: ochroniarze pomocy ;)
    Od: "Dj Joy" <dj-joy@[NOSPAM]o2.pl>

    Zwracam się z prośbą do osób które zajmują sie czasami ochroną rózncych
    koncertów (są ochraniarzami lub to organizują)lub też ludzi którzy znają sie
    troche na prawach ochroniarza... o kontak ze mna ;)

    Mamy taki problem .... czy osoba wyznaczona, która nie posiada nijakich
    uprawnień ochroniarskich, ale stoii na tzw bramce ma prawo do kontroli
    przeszukania osobnika wchodzącego na koncert ...;) Co prawda ogólny zakaz
    wnoszenia "%' bedzie obowiązywał ... ale wiecie jak to jest ?? ;)

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.radio.ceteko.com <=- Internetowe Radio -=BuM=-

  • 2. Data: 2004-01-27 11:52:34
    Temat: Re: ochroniarze pomocy ;)
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Dj Joy" kemenangan <27 sty 2004> menyalin :

    > Mamy taki problem .... czy osoba wyznaczona, która nie posiada nijakich
    > uprawnień ochroniarskich, ale stoii na tzw bramce ma prawo do kontroli
    > przeszukania osobnika wchodzącego na koncert ...;)

    "pieniactwo" ? kiedys ktos o tym pisal, zawsze mozesz nie wejsc

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 3. Data: 2004-01-27 13:52:47
    Od: "Dj Joy" <dj-joy@[NOSPAM]o2.pl>

    Zużyty kardridż do hp 690,695 potrzebny...!!
    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Pemakai "Dj Joy" kemenangan <27 sty 2004> menyalin :

    > "pieniactwo" ? kiedys ktos o tym pisal, zawsze mozesz nie wejsc

    W tym problem, ze po czesci ale tylko okolo 1% jestem organizatortem tego
    koncertu i poprostu chcialem sie dowiedziec jak to wyglada w swietle prawa
    ...;) ?

  • 4. Data: 2004-01-27 14:27:20
    Od: "Koniu" <p...@o...pl>

    > W tym problem, ze po czesci ale tylko okolo 1% jestem organizatortem tego
    > koncertu i poprostu chcialem sie dowiedziec jak to wyglada w swietle prawa
    > ...;) ?

    Ochroniarz nie ma w zasadzie prawa kogokolwiek przeszukac. Kazdy poproszony
    moze powiedziec ze da sie przeszukac przy policji i bedzie mial racje.
    Z drugiej strony jest to powod do odmowy wejscia takiego osobnika...

  • 5. Data: 2004-01-28 07:43:00
    Od: Bob17BV <B...@n...net>

    Koniu wrote:

> [...]
    > moze powiedziec ze da sie przeszukac przy policji i bedzie mial racje.
    > Z drugiej strony jest to powod do odmowy wejscia takiego osobnika...

    Bzdura

    Ochrona ma prawo przeszukać osobę wchodzącą na imprezę, warunek
    przeszukiwać może ochroniarz tej samej płci co osoba przeszukiwana.

    Należy też wyjaśnić co to przeszukanie: ochroniarz nie może wsadzać rąk
    za pazuchę, do torby itp. Ma obowiązek poprosić o odsłonięcie kurtki,
    pokazanie zawartości kieszeni, pokazania zawartości torby, sam nie może
    tam grzebać. Aha jeszcze jedno zgodnie z przepisami ochrony imprez
    masowych przeszukania powinno być robione przez dwóch ochraniarzy, jeden
    oczywiście przeszukuje ;-)

    Ochroniarz ma prawo też do legitymowania osób, sprawdzenia biletu
    wstępu. Sprawdzeniu czy nie są wnoszone przedmioty niebezpieczne,
    zabronione.
    Jeśli ktoś nie podda się przeszukaniu, nie będzie chciał oddać
    przedmiotów niebezpiecznych i zabronionych nie może wejść na imprezę,
    jak będzie podskakiwał ochrona ma prawo zastosowania technik
    obezwładniających i chwytów transportowych w celu wyprowadzenia takiej
    osoby i przekazania jej policji. Co więcej takiej osobie grozi kara
    grzywny do 5000zł.

    Aha ochroniarz aby stosować techniki obezwładniające i chwyty
    transportowe musi posiadać min licencję I stopnia. W przeciwnym
    przypadku może tylko stosować techniki w obronie koniecznej.

    Bart

  • 6. Data: 2004-02-02 01:29:43
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Uzytkownik Bob17BV <B...@n...net>, nasmolil w wiadomosci

    > Ochroniarz ma prawo też do legitymowania osób,

    Pewny jestes tego co napisales ? Z tymi biletami to sie zgadzam, ale to ?

    Marcin