eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNEST Bank nie chce oddać pieniędzy › Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
  • Data: 2017-02-06 06:19:38
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.02.2017 o 21:28, Animka pisze:
    > W dniu 2017-02-05 o 07:08, Wiesiaczek pisze:
    >> W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
    >>> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    >>>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    >>>> udają, że wszystko jest cacy.
    >>>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    >>>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >>>>
    >>>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >>>>
    >>>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    >>>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    >>>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    >>>> zaufanego.
    >>>>
    >>>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    >>>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    >>>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    >>>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    >>>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    >>>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >>>>
    >>>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    >>>> wprowadzona z Pana strony.
    >>>>
    >>>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    >>>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    >>>> są potwierdzane kodem SMS.
    >>>>
    >>>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >>>>
    >>>>
    >>>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    >>>> przelew zdefiniowany i zaufany?
    >>>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    >>>> Skąd ten numer się wziął?
    >>>>
    >>>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    >>>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    >>>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    >>>> jeszcze inne?
    >>>>
    >>> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    >>> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
    >>>
    >>>
    >>
    >> A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    >> W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
    >> wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
    >> Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
    >> wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.
    >>
    > Wydrukować potwierdzenie przelewu i iść na policję, czy do Rzecznika
    > Praw Konsumentów.
    > Skoro tego numeru konta bankowego nie miałeś na liście odbiorców, czy
    > zaufanych, a poszło na jakieś nieznane przez Ciebie konto, do nieznanej
    > osoby to może oznaczać. że ktoś Cię okradł.

    Też tak samo myślę :)


    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1