  • Data: 2017-02-06 16:05:18
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.02.2017 o 14:43, J.F. pisze:
    [...]
    >Jak, skoro wydałem dyspozycję i ona poszła do realizacji w banku?

    Nie mam konta w NEST, ale moze u nich dane z listy to tylko podpowiedz
    i po wybraniu mozna jeszcze zmienic nazwe/nr konta.

    jesli nie ... to masz argument i dla nich, i dla KNF.

    Tak patrze w mbank ... nie da sie zmienic (albo nie potrafie.

    Bzwbk ... jesli odbiorca jest zaufany, to nie da sie/mozna zmienic
    tylko jego nazwe.
    Jesli niezaufany - to i nr konta.

    >Widać mogą, bo odesłali mnie z kwitkiem.

    Byles za malo asertywny :-)
    Ale pamietaj, ze skladanie falszywych zeznan jest karalne :-)

    >Pokazuje przychodzące (bez treści, co prawda) ale nie jestem pewien,
    >czy również te bankowe. Postaram się dowiedzieć w Playu.

    A nie masz w przykladach innych sms z banku ?

    >No, jeśli by się okazało, że nic nie wysłali to nie byłoby mowy o
    >zbiegu okoliczności lecz o działaniu z premedytacją w porozumieniu i
    >to w grupie przestępczej:)

    Postraszyc mozna, ale raczej bym stawial na KNF - to jest dowod na
    nierzetelne rozpatrzenie reklamacji, i KNF moze to potraktowac
    liberalnie - tylko 100 tys kary :-)

    J.