  • Data: 2017-02-06 17:45:48
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.02.2017 o 16:05, J.F. pisze:

    >W NEST jest tak samo, miałem konto w mBanku wcześniej.

    No to trzeba pismo do NEST "w nawiazaniu do odpowiedzi na rekalmacje
    nr ... prosze mi w prostych zolnierskich slowach wytlumaczyc, jak to
    sie stalo, ze przelew do zdefiniowanego odbiorcy ma inne konto niz
    zdefiniowane".

    >Wybieram się tam na rozmowę a na razie wysłałem reklamację do NEST na
    >papierze i listem poleconym, tak jak mi poradziła rzeczniczka
    >konsumenta.
    >Za ok. miesiąc będzie ciąg dalszy:)

    >Kasa się nie przejmuję, bo nie jest duża, a i tak będę się domagał
    >zwrotu od banku. Pośpiechu więc nie ma:)

    Kasa nieduza dla Ciebie, jest dla banku "mniej niz zero".
    Tu tylko kara z KNF/UOKiK moze cos zmienic :-)

    J.