  • Data: 2017-02-06 14:43:57
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.02.2017 o 12:46, J.F. pisze:

    >Nie wiem jak to możliwe, bo przecież sami podają prawidłowy numer
    >konta, na które przelewałem kasę (ten 93 ....).

    Pisza tylko "wybral pan zdefiniowany przelew do".
    Wydaje mi sie, ze sugeruja iz potem zmieniles nr konta.

    >A żądanie potwierdzenia fałszywego konta to chyba podchodzi pod próbę
    >wyłudzenia?

    Pod warunkiem, ze to ich wina, a nie sam zmieniles nr.

    >Wirus jest mało prawdopodobny. Bardziej możliwy jest atak
    >Man-in-the-middle lub coś podobnego.

    A ten z kolei malo prawdopodobny z uwagi na SSL.
    Chyba ze ... certyfikat sprawdzasz przed logowaniem ?

    >Dziwi mnie tylko tylko zaangażowanie kogoś w celu zdobycia drobnej
    >sumy - ok. 200 zł.

    razy 10 tys to juz przyzwoita kwota ... ale wtedy musialoby byc 10 tys
    oszukanych.

    >Policja odesłała mnie do wyczerpania systemu odwołań i nic w tym
    >zakresie bez tego nie zrobią.

    Ale tu podejrzewasz przestepstwo, to juz nie moga odeslac :-)

    >W bilingu Playa na Play24 (online) nie mam żadnego przychodzącego
    >SMS-a w tym dniu. Myślę, że z tym SMS-em bak po prostu ściemnia.

    A pokazuje przychodzace SMS ?

    zapisac, wydrukowac (bo zniknie), i to juz jest jakis argument i dla
    policji i dla KNF.

    J.