    From: "Arek" <_...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Muzyka; prawo autorskie
    Date: Sat, 30 Oct 2004 20:09:11 +0200

    > Już raz Ci odpowiedziałem.

    Na serwerze, z którego korzystam (news.atman.pl) wątek się nie pojawił. Ale
    google potwierdziły, że odpowiedziałeś :)

    >Jakie jest źródło tych MPtrójek? Nagrywałeś z radia?
    Niestety* nie - ściągane z internetu. I z tego co szukałem to takiej
    kompilacji nie ma w sprzedaży. Biorąc pod uwagę to, że na każdej liście jest
    z 18 pozycji, mam listę z chyba piętnastu lat - to lekko licząc musiałbym
    kupić ponad 250 płyt :( O ile Maanamu jest kilka piosenek i może się
    trafić, że będą na jednym albumie, to np. dla takiej perełki "LPPT 1986
    (128)/16-Stan Ridgeway - Camouflage.mp3 " to trzeba kupić całą płytę? :(
    * - Czy przy nagrywaniu z radia na własny użytek jest to leglane? Bo list
    Trójki słuchałem bardzo często.

    pozdrowienia
    A.